Dusnok

Rendőrök segítségével vitték el a babát, akit nem akartak a szülei anyakönyveztetni

Dusnokon rendőrautókkal állták el a kisfiút szállító kocsi útját. Az is felmerült, hogy a szülők nem akarják beadatni a kötelező védőoltásokat.

Január 22-én tíz órakor rendőrautók állták el egy kocsi útját Dusnokon.

A rendőrségi jelentés szerint egy babát szerettek volna elhozni, akit édesapja egy gyermekrögzítő hámmal magára kötözött, és hiába szólították fel, nem adta át.

Ezután a rendőrök lefogták a férfi kezeit, és elvették tőle a gyereket, őt pedig szabálysértés miatt előállították.

A YouTube-ra egy videó is felkerült az intézkedésről.

“Milyen határozatot akarnak végrehajtani?”

A történtről elsőként egy facebook-poszt adott hírt, amit azóta több ezren osztottak meg.

A kisfiú szeptember 5-én született. A gyámhivatal rendőrségnek írt levele szerint szeptember 20-a óta semmilyen információjuk nincs a baba egészségi állapotáról, akkor látták őt utoljára a kalocsai kórházban. A Kalohirek.hu megszerezte a dokumentumot.

A gyámügy levele:

A Bajai Járási Hivatal november 19-én rendelte el a kisfiú állami nevelésbe vételét.

Másnap 10 óra körül megpróbálták a babát elhozni, de a gyámhivatal szerint 10-15-en jöttek ki házból, akik megakadályozták, hogy elhozzák a gyereket. Ezért kértek rendőri segítséget.

A hatóságok többek közt azért léptek fel, mert a család nem akarta a gyereket anyakönyveztetni. Erről egy videóban is beszélnek a szülők.

“Ha be tudják bizonyítani azt, hogy ők milyen hatóság által járnak el, és hová szeretnék a gyermekünket anyakönyvezni, akkor oké. De amíg nem tudják ezt bizonyítani, addig semmi keresnivalójuk” – mondja az édesanyja. “Mert ugye, hogy hová jegyzik be? Magyarországba? New York-ba? Az USA-ba?”

A videón felolvasnak egy általuk írt levelet is. Ebben az áll, hogy Dusnokon hamar elkezdődtek a pletykák, hogy a kisfiuk biztos nem lett anyakönyveztetve, mert otthon született. A védőnő utánanézett, és kiderült, még terhesgondozáson sem jártak soha. “Amúgy semmilyen állami támogatást nem kértünk soha sehol, és a továbbiakban sem akarunk semmilyen gyest, családi pótlékot felvenni, ugyanis szabad embernek szültük a gyermekünket. A jegyző elkezdte küldözgetni a családsegítőket, hogy menjünk be anyakönyveztessük, ez csak egy papír. Mi azonban tudjuk, hogy nemcsak erről van szó, hanem hogy lemondunk a gyermekünkről, és átruházzuk a tulajdonjogot Magyarországra.” – írták levelükben.

Az is felmerült, hogy nem akarják beadatni a kisfiúnak a kötelező védőoltásokat.

A család azt állítja, a gyerek születése után három héttel egyszer már kiszálltak hozzájuk a rendőrök, az apát megbilincselték és előállították, valamint a babát is elvitték orvos vizsgálatra, majd visszaadták a családnak.

“Először még csak két rendőr jött, az egyik az ismerős is, dusnoki. Az még nem volt annyira durva. Elbeszélgettünk kedvesen. Aztán amikor jött a családsegítő, meg a védőnő folyamatosan riogatni, és amikor pénteken beállítottak, és jött be anyu, hogy itt vannak 5-6-10 autóval, az úgy elég durva volt.” – mondja az anyuka.

Majd hozzáteszi:

“Nézzenek már a szívükbe, hogy ez így való? Hogy akkor voltunk 2-3 hetesek, otthon a nagy eufóriában, hogy így kell elbánni azért, mert nincs egy papírunk?”

A kisfiút végül rendőri segítséggel emelték ki a családból. Az ügyben kerestük a rendőrséget is, ahol azt a választ adták, hogy a Bajai Járási Hivatal felkérésére voltak jelen Dusnokon, törvényi kötelezettség alapján.

Megszólalt a dusnoki szülők szektájának vezetője – a csoportot már az Alkotmányvédelmi Hivatal is vizsgálja

A Mintaként Alkalmazott Mozgalom vezetője, Géczy Gábor elmondta, miért nem akarták anyakönyveztetni a dusnoki pár babáját.

Ahogy arról beszámoltunk, az anya és az apa autójának útját január 22-én tíz órakor rendőrautók állták el Dusnokon. A rendőrségi jelentés szerint egy babát szerettek volna elhozni, akit édesapja egy gyermekrögzítő hámmal magára kötözött, és hiába szólították fel, nem adta át a gyereket. Ezután a rendőrök lefogták a férfi kezeit, és elvették tőle a gyereket, őt pedig szabálysértés miatt előállították.

A baba állami gondozásba vétele után az édesanya az RTL Híradónak azt nyilatkozta, hogy ők a természetességre törekednek, ahogy törekedtek a várandósság, és az otthonszülés alatt is, és szerinte ehhez nem kellenek papírok.

A Magyar Nemzet keddi cikkében a helyi Kalohírek nevű hírportálra hivatkozva azt írja, “a Dusnokon élő fiatal pár egy szekta, vagy inkább földalatti, azaz nem formális politikai szerveződés, esetleg „paramilitáris csoportosulás” tagjai, több más környékbeli családhoz hasonlóan”.

A párhoz köthető a MAG (Mintaként Alkalmazott Mozgalom), melynek vezetője, Géczy Gábor írta meg először egy Facebook-posztban a dusnoki család történetét. Szerinte a rendőrök semmilyen papírral nem igazolták magukat, az anyát előállították Kalocsán “ellenállásért”, és a gyereket ismeretlen helyre szállították. Majd a hatóságok, a rendőrök és a gyámügyesek számonkérésére buzdította a MAG-osokat. Hétvégén viszont már kompromisszumra szólította fel a szülőket és a hatóságokat.

A lap értesülései szerint ez annak is tudható be, hogy

az Alkotmányvédelmi Hivatal extrém szervezetekkel foglalkozó részlegének tagjai vizsgálódni kezdtek a MAG körül, vélhetően azért, mert a szervezet kétségbe vonja a magyar állam fennhatóságát az állampolgárai felett, és tagjai nem hajlandóak a legelemibb együttműködésre sem az állami szervekkel.                                                                                                                                       (szmo)

Bal-Rad kommm: Az esetről szóló első Fb. hírek már gyanút keltőek voltak. Ott ugyanis csak szimplán “gyermekrablásról” volt szó, amit sokan nem értettek. Aztán persze oszlott a homály, és előkerültek új információk. De talán nem is a végkifejlet itt a lényeg. (Ezzel együtt is reméljük, hogy a kisemberke jól van.)

Régen rossz az már, amikor egy ország polgárai – mindegy mennyi, csoportosan – kétségbe vonják az ÁLLAM LÉTEZÉSÉT, ANNAK JOGAIT!

Tudjuk jól, hogy Magyarország már nem létezik! Helyén egy idegen érdekek kiszolgálására – kielégítésére szakosodott latoregylet szervezi az elvárásoknak megfelelő tevékenységet, amely legkevésbé szolgál nemzeti érdekeket. A társadalom egyre több tagja keresi kétségbeesetten a kiutat. Akár “földalatti” szerveződés keretében is. Mint mondjuk a történet fiatal dusnoki házaspárja. Akik amúgy nem tűnnek “hülyegyerekeknek”!

Nehéz (de egyben könnyű is) meg – vagy elítélni őket!

DE VAN – E HOZZÁ JOGUNK! MERT A DOLOG NEM EGYOLDALÚ!

ELÉG VOLT EBBŐL A POLGÁRI DEMOKRÁCIÁBÓL!

VISSZA A SZOCIALIZMUST! VISSZA A MAGYAR NÉPKÖZTÁRSASÁGOT!

 

Kérjük, anyagilag támogassa  a Bal-Rad-ot! – a piktogrammra kattintva Pay-Pal-on

PayPal - A biztonságosabb és egyszerűbb online fizetési mód!

vagy közvetlen postai úton:

Szabó Péter 

2747 Törtel,

Petőfi-ut. 12.

A beérkező adományokról olvasóinkat a “Köszönjük”– rovatban tájékoztatjuk! balrad.ru/koszonet

Ha tetszett ez a cikk, ha egyetértesz a balrad.ru-val, oszd meg Facebookon, Twitteren, VKontakton – meg ahol csak lehetőséged van rá!

“Dusnok” bejegyzéshez 48 hozzászólás

  1. “A Magyar Nemzet keddi cikkében a helyi Kalohírek nevű hírportálra hivatkozva azt írja, “a Dusnokon élő fiatal pár egy szekta, vagy inkább földalatti, azaz nem formális politikai szerveződés, esetleg „paramilitáris csoportosulás” tagjai, több más környékbeli családhoz hasonlóan”.”

    Szégyen, hogy ez a cionista lap a magyar nevet használja.
    A szervezet nem szekta, és nem földalatti csoport, hanem nemzetközi szinten is terjedő önépítő mozgalom. A vezetője magas képzettségű ember.
    A szervezet célja visszavezetni az embert a természetbe, és függetleníteni az életfeltételeket a taroló diktatórikus hatalomtól.
    Csak egy példa: Idén Magyarországon minden kerti ásott, vagy fúrt kút bejelentése kötelező, különben jön a magas bírság. A felméréshez olyan koordinátákat is igényelnek, melyek műholdas követést biztosítanak. A víz az élet alapja, de a cionista hatalom még ezt a jogot is kisajátítja magának. Ez így a függőségben tartás egyik legfőbb láncszemévé vált. Ezt eddig egy rendszer sem merte megtenni, csak a bitorló cionista hatalom. Mert mindegy hogy materialisták, vagy idealisták,kapitalisták, bolsevikok, gondolataikat és cselekedeteiket Mózes öt könyve (Tóra), és a rabbik által kibővített Misna szelleme (Talmud) irányítja.
    Ez már az USA, ahol katonai felügyelet mellett oltanak, és kezelnek rákos fiatalkorúakat, a szülőket pedig elzárják. A gyerekek pedig belehalnak a sugár és chemotherápiába. Hiszen mind a kettő gyilkos eszköz, viszont termeli a a milliárdokat a kilincs orrúaknak.

    „VISSZA A SZOCIALIZMUST! VISSZA A MAGYAR NÉPKÖZTÁRSASÁGOT!”
    – lehet, de nemzetit, magyar irányítással az önmagát kiválasztott faj nélkül, és Trianon felszámolásával.

  2. ja, félszektás “anar-kölykök”…

    Majd ha mutatnak működő anarchista önigazgató területet, népcsoportot, amelyik ellenáll az imperialisták nyomásának, akkor beszélhetünk arról hogy komolyan vegyük őket.

    De így, materialista alapozás nélkül fél-ezotérista tömörülésként?

    kurvaannyukat.

    1. Világos, nehogy már valakik is szabadon merjenek dönteni a sorsukról- akkor már nem rabszolga gójok.
      A népeket kizsákmányoló hatalom a legmaterialistább. – Csak az aranyborjú!
      A materializmus is csak egy vallás. Ha megnézem a négy nagy vallást (izraelita (judaizmus), keresztény, iszlám, materializmus) mind zsidók kreálták. A materializmus ugyanúgy egy szentháromságra esküszik ( Marx, Engels, Lenin) -és ugyanúgy gyilkolt a nevében, mint az inkvizíció, csak másképpen volt megideologizálva. A párt az egyház, titkárai a papok. Ez amúgy sem materializmus, hanem durva dogmákba öntött ideológia, mely a világon szinte mindenki számára kötelező államalakulattól függetlenül. Ráadásul már kb. 200 éve tart, ami már klasszikus népbutító vallássá alakítja. A materialista egészségipar tonnaszámra gyártja mérgeket, melybe évente milliók halnak meg idő előtt. A dogma nem tudomány. Az ember nem egy kődarab, hanem olyan élő szervezet, mely hármas egységben leledzik. De ezen a véleményen nem is csodálkozom, eddig minden rendszer, és azok követői nem tűrték a szabadságvágyat, hanem eldöntötték mi a szabadság. Pedig a világban egyre gyakoribbak lesznek az önszerveződések, mert az embereknek elegük van a rabigában tartás bármely formájától.
      Ma már az ezotéria szó elveszítette az eredeti jelentését, mivel eléggé nyílttá vált. Az egyes területein már lehetne vitatkozni.
      A száraz materializmus egy valamit kihagy a tanaiból, az embert. Amit épít az a falanszter, de még csak nem is az utópista szocialisták felfogása szerint, hanem inkább gulágok formájában. A világról alkotott képet pedig hipotézisekbe ágyazza, azokat úgy beállítva, mintha örök érvényű igazság (gyakran inkább i nélküli) lenne. Pedig egy idő után minden tan elévül. Így járt a marxizmus is, mégpedig nem kevésbé azért, mert leninizmussá, sztálinizmussá, maoizmussá, rákosizmussá, stb., alakították.
      Ma már a matematika egy része is tekinthető okkult tudománynak, nem csak azért, mert a tömeg nem érti, hanem mert ha valami kitalált természeti elvet (hipotézist ) igazolni kell, akkor gyorsan gyártanak rá egy matematikai képleteket vagy képleteket.
      Érdekes, hogy a humanizmust hirdető marxisták egy része még szóban sem a szeretetet árasztja magából, amelyre még a a judeo-keresztény egyház is vigyázott, igaz hogy ezt az inkvizícióval ellensúlyozta. De ebben legalább az új marxisták materialisták. Ők már nem a fejet fejért, hanem a fejet isteneinkért elvet hirdetik.
      Az anarchizmus pedig a fasizmus egyik ága,melyet még a leninizmus is üldözött. A mai anarchisták pedig minden erővel hozzájárulnak Európa tönkretételéhez.

      1. Nem igazán volt itthon hírértéke annak, hogy Szlovákiában a legfrissebb közvélemény-kutatások szerint a kemény anticionista hírben álló Kotleba pártja már a második legerősebb politikai szervezetté vált. Talán, ha az itthoni “nemzeti” szerveződések nem azzal lennének elfoglalva, hogy hogyan nyalják fényesre Orbán múmiává aszalódott heréjét, és hogy a szomszédos népek ellen hergeljék a magyarságot, akkor szövetségre is léphetnének a közép-európai anticionista szervezetekkel. Ez ugyanis stratégiai érdeke lenne minden térségbeli államnak.

      2. Havasi Gáspár ! … nem ártana mélyebben megvizsgálnod a ” nagy számok-törvényét”,
        amely javítaná társadalmi tisztánlátásodat , így nem tévednél el a különböző -izmusok
        között. Ugyanakkor nem is mosnád össze “gyümölcs fogalom alatt” a körtét, almát,
        barackot, szőlőt stb… Szíves figyelmedbe ajánlanám az ok és okozat filozófiai összefüg-
        géseket is! Olvashatnál többet: Descartes-től is ! (Ő és sok hasonló gondolkodók már
        Marx és Engels előtt éltek és alkottak, ma is érvényes tudományos tanításokat.)
        Valamennyien a DOLGOZÓ NÉPET tartották a TÖRTÉNELEM ALKOTÓJÁNAK , nem a
        “kiváltságosnak született ” királyi-császári-hercegi-főúri dinasztiákat ! Már azokban az
        évszázadokban is az orruknál távolabb láttak . Bizony !

        1. “valamennyien a DOLGOZÓ NÉPET tartották a TÖRTÉNELEM ALKOTÓJÁNAK”
          Aztán mutass már egy olyan bolsevik rendszert, ahol a dolgozó nép soraiból választottak kormányt…
          Segítek: nem tudsz olyat mutatni…

          1. HÁÁÁÁT! Sok butaságot összeolvastam a hozzászólások között . Kivéve HÁBÉ-t aki megpróbálta megmagyarázni amit nem értenek – rajtatok kívül – még sokan.
            Talán a végén kezdem: Szocializmust ne keverjük a sztálinizmussal, a Maoizmussal, meg fene tudja milyen személyhez kötött elvekkel . Ezt most próbálja a társadalom, még nincs kiforrva. De a a kapitalizmus már évszázadok óta működik, és nem tud semmit a népről, akinek a mind nagyobb kifosztásból gazdagodik. Egy évezredek óta meggyökeresedett alapelvvel (feudalizmus-kapitalizmus) nem könnyű szakítani pár évtized alatt, különösen úgy, hogy egy esetleges győztes forradalom(Szovjetunió megalakulása) nehéz megszabadulni a forradalmároktól (a békét nem lehet építeni forradalommal! Ők mindig harcolni akarnak!). Tessék a történelmet érteni, ne csak olvasni!

            Ezek a szülők (és az őket megszédítő szervezet) nem veszi tudomásul, hogy a szabdság az kötöttségekkel jár. Persze én is tiltakozom ez ellen ami van ma M.O.-n, mert ez diktatúra – akár tetszik egyeseknek akár nem!. Nem így kell harcolni a szabadságukért ahogy ők teszik. Azzal, hogy a meglévő jót a gyermeküktő megvonják (egészségügyi szolgáltatások, állampolgárság igazolása stb.), mert így kiteszik őket a már megelőzhető halálos betegségeknek (pl. rubeola), nem kaphat semmiféle ellátást egyéb területen, nem lesz útlevele (el sem hagyhatja az országot, mert lényegében mint ember a hivatal szemében NINCS), és sok egyéb ami most nem kerül említésre.
            Az otthon szülés rendben van, mert az egy bizonyos mértékig magánügy. De halkan megkérdezem, hogy milyen lenne a férj lelkiismerete, ha egy ellehetetlenült esetleges császármetszés miatt meghalt volna a gyermeke és a felesége is?
            Az, hogy Havasi Gáspár semmit sem ért az egészből amiről beszél, az még lehet az ő gondja. De, hogy félrevezet sok embert képzelgésével, az már megbocsájthatatlan bűn!
            Ami végkép nem tetszett az az antiszemitizmus, mely kisüt a kommentelők írásaiból (tisztelt a kivételnek). Én nem vagyok szidó, de visszautasítom az ” a zsidók” megjelölést. a Zsidókat (mint minden népet ) két részre kell osztani. Az egyiket (kb.95%) általában elviszik /képletesen szólva!/ Auschwitzba. A másik rész (az az 5%) amelyik miatt az első részt el szokták vinni Auschwitzba.

        2. Eltévedtem az izmusok között? – ez erős tévedés. A nagy monoteista vallásokat soroltam fel. Ez nem egyenlőség, nem is azonosság, csak közös vonásokkal rendelkező ideológiai formák, már csak azért is, mert egy tőről fakadnak, melyek a társadalmi gyakorlatot szabályozták. A materializmust pedig azért tettem a végére negyedikként, mert a marxizmus alapján, majd a lenini gyakorlattal dogmává vált, és az általam képletesen szentháromságként emlegetett személyeket pedig szinte isteni dicsfénnyel ruházták fel, és ezáltal inkább tükrözi vallásként,semmint tudományként, annak ellenére, hogy a vallásokat leíró filozófiai ismereteket tudományként tálalják ( Dehát ezek is nyugodtan betehetők a társadalomtudományok közé.). Eredményeként született meg a modern despotizmus, a személyi kultusz először nyílt, majd később burkolt formában. A marxizmussal ugyanolyan bűn volt szembefordulni, mint a keresztény tanokkal, teológiai tanításokkal. Ezen az oldalon ezt a dogmatizmust most sem lehet lehülyézés nélkül kritizálni. Amúgy Descartes helyett (a jezsuiták tanítványa, ugyanis ha most találkoznál vele, előbb kerülnél az inkvizíció kínzókamrájába, mint egy leninista kivégző osztag elé. ) helyesebb lett volna Hegel, Feuerbach ideológiájára, vagy akár Kant, Rousseau, Diderot felfogására utalni. Amúgy ha ma is érvényesek a tanításaik, akkor mi hozta egy marxista ideológia szükségességét. Na ez már egy külön misét is megérne. Azt hiszem nem nekem kellene őket tanulmányozni, hanem neked kedves hábé, mert mintha csak olvasnád a szavakat összefüggések felismerése nélkül.
          Szép Napot!

          1. … szoktam is tanulmányozni T. Havasi Gáspár, sőt értelmezni is tudom a mai
            társadalmi valóságra ! Egyéb elfoglaltságaim miatt, amelyben kiemelten szerepel :
            UNOKÁIMMAL való játékos tanulás, néha szoktam – szigorúan csak érintőlegesen-
            eszmei-politikai-társadalmi és gazdasági összefüggésekről véleményt alkotni.
            Nem szokásom a másolás, időnként -az érthetőség miatt-idézeteket is alkalmazok.
            Alapállásom : baloldali , az életet olyannak fogadom el amilyen, de a NÉP érdeké-
            ben -koromnak megfelelően – jobbító szándékkal fogalmazok. Nincs a zsebemben
            a bölcsek köve ! … de van több mint fél évszázad GYAKORLATI TAPASZTALATOM !
            …Megvetem a szélsőségeket, mivel a világon semmi sem csak fekete-fehér színű!
            Nem tudom elfogadni azt, amikor a DOLGOZÓ NÉPET : lenézik ! .. anyagilag meg-
            alázzák .Ha ezt tapasztalom, akkor tollat ragadok, és apparátus nélkül ” csak fejből”
            leírom gondolataimat! Mert nem csak Lev Tolsztoj óta tudjuk, hogy a történelmet
            valójában a DOLGOZÓ NÉP teremti, izzadságszagú minden napi munkájával, sőt
            maga a MUNKA teremtette az EMBERT EMBERRÉ ! Az “-izmusok ” csak külön-
            bözőképpen magyarázták ,és magyarázzák , “… nekünk az a feladatunk ,hogy meg-
            változtassuk !” Így vált a marxizmus-leninizmus a gondolkodás vezérfonalává,
            zsinórmértékké, amely egy BIZTATÓ SZINTET mutat.
            Napjainkban , amikor a horthysta-keresztényi múlt restaurációja folyik, amikor a
            legfőbb mozgósító erő: a trianoni döntések revíziója, akkor nekünk -e honlapon-
            ezt nem lehet elhallgatni. Ki kell jelentenünk hogy 1920 előtt is volt Magyar ural-
            kodó osztály, tehát ők a felelősek az ország-csonkításért ! Azt is tudatosítani kell,
            hogy a doni harcokban elesett HŐS KATONÁK nem “önként és dalolva ” vonultak
            a háborúba, ezért az UTÓKORNAK nem az akkori uralkodó osztályt ( a főpapsággal
            együtt ) kellene RETUSÁLNI, hanem HATÁROZOTTAN ELÍTÉLNI !! ..Ezek és ehhez
            hasonló esetek : tudatos történelem hamisítások !
            Nincsenek illúzióim, az emberek nagy része “bárányként viselkedik”, a vezérkost
            követi akinek a nyakában a KOLOMP szól ! . aki még, mint az “aranyszőrű bárány”
            pénzt szór maga után ! …. Abban bízom hogy az utánunk következő nemzedékek,
            nem lépnek bele MÉG EGYSZER, mint az 1945 előtti ELŐDEINK a gyűlölet folyójába!
            Mint ismerjük: a vár ereje nem a kőben vagyon, hanem a védők lelkében !!

  3. A hülyeségekre mindig lesz vevő, és azt könnyedén ki tudják használni a “guruk”. Ennek egy szélsőséges példája lehet az, ami itt történt. A levét a gyerek issza meg. Sokkal nagyobb hátrányba kerülhet, mint ha kompromisszumot kötöttek volna az őket körülvevő társadalommal. Attól, hogy annak is bőven vannak baromságai, még nem biztos, hogy az a világ a jobb, amit a guru ajánlott, aminek minden lényeges mozzanatát ő és szűk köre befolyásolja. (Ismerős? Ez “nagyban” már félig-meddig meg is valósult.). És ha már küzdenek (még ha pl. oltásellenes hülyeségekért is), legalább annyi eszük legyen, hogy felmérik az erőviszonyokat. A guru nem teszi meg helyettük. Ő örül, ha az esetük miatt nagyobb nyilvánosságot kap. Ezzel is a “gonosz” modern társadalom képét erősítheti, áldozatszerepből (a konkrét áldozat persze nem ő).

  4. Azért elég sok itt a fél információ.
    Géczi Gábor már vagy 20 éve folyamatosan próbálkozik visszatérni a természetes életmódhoz.
    Amúgy fizika szakon végezte el az egyetemet, nem egy szektavezér.
    Bár lehetett volna annyi esze, hogy azt tanácsolja a szülőknek, hogy menjen csak el terhesgondozásra, de szüljön otthon.
    Aztán állítsananak ki a szülei egy saját anyakönyvet, a hivatalnak meg diktáljanak be egy hamis keresztnevet.
    És a várandósság ideje alatt keressenek olyan gyerekorvost, aki kitölti az oltási könyvet, de a szérumot nem adja be a gyermeknek.
    Így békében nevelhették volna gyermeküket.

    A bolsevik mintájú “népköztársaság” ugyanolyan elnyomó, diktatórikus rendszer, mint a mostani kapitalizmus.
    Azonkívül, mi lenne a garancia arra, hogy egyik napról a másikra nem alakulnak vissza kapitalizmussá?
    Hiszen mindkét rendszert ugyanolyan pénz és hataloméhes, beteg politikusok irányítják!
    A szovjetuniót sem a kolhozparasztok verték szét, hanem politikusok!
    Szóval meg kell érteni, hogy egy emberhez méltó országba nem kellenek politikusok, de bankárok, meg kereskedők sem.
    Ezen férgek nélkül a becsületes, tisztességes, dolgozó emberek nyugodtan, boldogságban, békében tudnak élni és alkotni.

  5. 24 honapot voltam prepper kikébzésen a kenyéren kivül mindent magunk állitottunk elö.

    Adjunk hálát az istenek a fogyasztoi társadalom kényelméért.

    Tömöny szar szegunk volt egésznap az álatok almolásátol,azt az álatot kellet levágni és megeni amit felneveltünk. nem volt se szombat se vasárnap.

    nagy szopás az önelátás. aki nem hiszi probálja ki.

    itt a fogyasztoitársadalomban kivan nyalva a segünk.
    sajnos nem fenttarthato,élvezzük amig lehet.

  6. igor
    2020-01-29 – 18:53

    “…nagy szopás az önelátás. aki nem hiszi probálja ki.”

    Ez bizony így van!
    Viszont a cikk alapján, az erősen elgondolkodtató, hogy az anyakönyveztetés kötelező. Egy részről érthető, mert gondolható, hogy a társadalmi lét alapfeltétele, de másrészről valóban felveti azt a kérdést, hogy a szabadnak született embernek miért kötelező az anyakönyvezéssel “önként” vállalnia a mai társadalom tagjaira nézve szinte kötelező többirányú rabságot. Azt gondolom, hogy ez egy kőkemény filozófiai kérdés, és valahol az anarchizmus mezsgyéjét karcolja, de szerintem méltányolandó gondolat az emberi szabadság szempontjából…

    1. T. Rosi Nante ! … az anyakönyvezésnek több olvasata van, egyik az : az a Magyar akit
      szülei annak anyakönyveztettek ! Ebben az esetben a “vérvonal szerinti hovatartozás ” már
      másodlagos szemponttá válik .

      1. hábé
        2020-01-30 – 16:13

        Más felfogás szerint, magyar az, aki annak vallja magát, és aszerint is él.
        Az emberi szabadság szempontjából pedig szerintem irreleváns, hogy valaki milyen nemzetiségű…

  7. „HÁÁÁÁT! Sok butaságot összeolvastam a hozzászólások között . Kivéve HÁBÉ-t aki megpróbálta megmagyarázni amit nem értenek – rajtatok kívül – még sokan. „ – Pontosítsunk, nem értünk meg egy olyan dogmatikussá vált tanítást, amivel pont ti magatok sem vagytok tisztában. Keveritek a marxizmust minden probléma nélkül a lenini és sztálinista felfogással. Majd újjal mutogattok azokra, akik észreveszik, hogy valahol sántít ez a ló.
    Sehol nem írtam, hogy a háromféle társadalmi gyakorlat szocializmus lenne, mivel igazán egyik sem eredményezte Marx által elvártakat.
    A kapitalisták jól ismerik a népeket, ezért tudják az embereket orruknál fogva vezetni.
    Példa: Itt rendszeres a vita a választásoknak nevezett színjátékokról, miközben pontosan tudják, hogy Magyarország a finánctőke gyarmata. De nem baj, csak áltassuk magunkat.
    Hogy a forradalom győzelme mit eredményezett, az meg egész regény lenne.
    „Egy évezredek óta meggyökeresedett alapelvvel (feudalizmus-kapitalizmus) nem könnyű szakítani pár évtized alatt, különösen úgy, hogy egy esetleges győztes forradalom(Szovjetunió megalakulása) nehéz megszabadulni a forradalmároktól (a békét nem lehet építeni forradalommal! Ők mindig harcolni akarnak!).” – ez a rész meg a se füle se farka esete. Talán az anarchista mozgalmakra gondoltál?
    Itt is az a probléma, mint hábé esetében, nem a témát elemzitek, hanem piszkálódtok, és elég alacsony szinten. Én is azt mondom, értenetek kellene a történelmet, főleg a magyarokét, amiről halvány gőzötök sincsen.
    Persze elítélhető a szülők hozzáállása, de nem ezt kellene elemezni, hanem a cionista hatalom, és média megnyilatkozását.
    A probléma fő kérdése, mekkora az a nem létező szabadság, amiről papolnak.
    A jónak nevezett Rockefellerek által elindított profitérdekeltségű egészségügy pedig egyre arcátlanabbul gyilkol. Az oltások egy része szükségszerű lehet, de nagyobb részük többet árt, mint használ. Ugyanis kioltja az immunrendszer adott irányú védekezését. És hazugság, nincs örök védettség, nem véletlenül vannak emlékeztető oltások. De ez is egy külön téma.
    Ráadásul a betegségek egy része művileg kreált.
    Tibetben az emberek a kórházba mennek, ha feltétlen műtétre van szükségük, egyébként meg a hagyományos gyógyítókhoz, akik nem a tüneteket kezelik, újabb betegségeket okozva, hanem magát a betegséget célozzák. Nem az orvosságoknak nevezett szerek gyógyítanak, hanem a szervezet öngyógyító képességét kellene helyreállítani, de a profit érdekében, pont az ellenkezőjét teszik. Ezért az ilyen irányú mozgalmak szaporodni fognak, nem szektaként és nem anarchista módon, hanem azon a jogon, hogy minden ember szabadnak született, és döntési joga van a saját és hozzátartozói sorsáról,amíg az nem negatív érdeket képvisel. Például fénnyel eteti a gyermekét, mert hiszen az olcsóbb.
    A zsidót pedig nem lehet hottentottának nevezni, mert évezredek óta ezen a néven nevezik őket. Mint ahogy a vérrel elrabolt palesztin földet a legyilkolt ott élő ősi zsidó lakósokkal együtt zsidó államnak nevezik. Bár ezt már a mi országunkról is elmondhatnák, mert nem csak Budapest Judapest, hanem az egész provincia. Persze ők nem akarnak zsidók lenni, itt magyarok, Németországban németek, és mindenütt ajvékolók. Egyszer szeretnék egy itteni ”baloldalitól” olyat olvasni, mely a magyarok védelmében hangzik el. De ilyet marxista-leninista-sztálinista gondolkodásúaktól természetesen nem várhatok el. Egy internacionalista mindig a nemzeten kívül és fölötte áll. Én nem osztom két részre, mert van a zsidó nép megvezetve és lelkileg torzzá nevelve évezredek óta, és az önmagát kiválasztott ”bankár” törzs, mely már a rómaikkal való harc idején feláldozta a szabadsághoz ragaszkodó törzsét a profit érdekében.
    Az antiszemitizmus is az ő találmányuk, mintha ők lennének egyedül szemiták. Dehát lelkük a Tóra , lelkiismeretük a kibővített Misna (Talmud). Az olló bal ágán ezt nevezik marxizmusnak, amely Talmudként a leninizmusban és sztálinizmusba valósult meg. Így szorítja ez az olló halálos ölelésbe az emberiséget.
    Még valami- ha a gondolataitokat nem tudjátok megfelelő formában összeszedni, és valamennyire figyelni a helyesírásra, akkor legalább ne beszéljetek megértésről, és ne mutogassatok, hanem mutassatok pozitív példát. Próbáljátok meg elemezni a témák lényeges mondanivalóját, mely lehet szubjektív, de nem másra mutogató. Már csak azért is, mert ebben gyengék vagytok.

    Szebb napot!

  8. Havasi Gáspár! Meg kell állapítanom, hogy csak mondod a magadét nem érted ami írunk többen. Kezdjük a Marxizmus-Leninizmusnál, amit még lapfokon sem értesz.
    A Marxizmust te úgy képzeled el mint egy olyan elvet amit Talmudként kell kezelni. Húha! Ez azért már óvodás szint. Még ráteszel egy lapáttal, hogy összekevered a Leninizmus-Sztálinizmussal! Marx a kapitalizmus közgazdasági kritikáját írta meg amitől függetlenül volt véleménye is. Elég lesújtó kritika, és – mivel nem ismered – valamiféle tannak képzeled el.
    A Leninizmus nem mosható össze a Sztálinizmussal. Lenin Marx nézetit felhasználva adaptálta azt a Szovjetunióra (tehát ez sem Talmudszerű megfogalmazás,). Lenin az akkor középkori szinten tengődő Oroszországra akart modern hatással lenni. Például terveiben szerepelt az ország villamosítása (Vízi -erőművek építése), ennek nyomán az iparosítás, a tanulás/oktatás elterjesztése, a mezőgazdaság felfejlesztése. (Volt olyan köztársasága a SzU.-nak, főleg az ázsiai részen – melyben az írástudók száma 5% körül mozgott. Nota bene nem az analfabétáké!!!!). Rövid élete miatt az új országban ezt nem tudta megvalósítani. Sztálin pedig a forradalmi hadsereg politikai szárnyának volt a vezetője, tehát forradalmár volt inkább mint államférfi. Úgy is viselkedett! (Ezen mit nem értesz?).
    Nem akarok történelemórát tartani, pedig megtehetném, egyrészt tapasztaltból (mert elég öreg vagyok hozzá) másrészt jobban ismerem magát a történelmet, min te, aki csak felületesen és elfogultan tekintesz rá.
    Remélem nem találod sértőnek szavaimat, de gondolkodásra akartalak sarkallni. Hidd el nem nehéz és nem is fáj.
    Hogy egy tisztább társadalmat akarsz azt igen tisztelem. De ehhez mélyebben kell ismerni azt, amiről írsz/beszélsz.
    Egy régi anarchista (ne a mostani értelmét vedd a szónak, hanem amit akkor jelentett, úgy 1900-as évek táján) Mihail Bakunyin mondta, amikor kérdezték, hogy miként értelmezi a SZABADSÁG fogalmát : Az ÉN szabadságom, a MÁSOK szabadsága!

  9. Salga István!

    Azt látom, hogy a történelmet összekevered a szovjet propaganda hazugságaival.

    Mindenkinek:

    Igyekszem folyamatosan azt magyarázni, hogy mindenképpen olyan ország kell, melyben senki sem kötelezhető arra, hogy valamilyen izmust el kelljen fogadnia.
    Hihet bárki bármilyen izmusban (melyek tanításai nem mondanak ellent a józan észnek-erkölcsnek) VITÁZHAT-BESZÉLHET RÓLA MÁSOKKAL, DE ERŐSZAKKAL NEM VEHET RÁ MÁSOKAT A KÖVETÉSÉRE!

    Amúgy meg bolsevik diktatúra vagy kapitalista-bankár diktatúra?
    Nem mindegy?
    Ugyanolyan vödör szar mind a kettő.
    MERT MINDKETTŐ DIKTATÚRA!

    1. Kontroll szerint:

      2020-01-30 – 15:47

      Nálad az a baj , hogy a szavakon lovagolsz és nem nézed a tetteket .

      1. Mégis milyen tetteket?
        A több százmilliós népirtásokat, amelyeket marx, lenin, mao-ce-tung, ho-si-min, kim dinasztia,sztalin , meg a többi “humanista” nevében elkövettek?
        A másik oldalnak sem kell messzire mennie: a törökök kiirtottak több millió örményt, a belga király sok millió kongói négert, az európai hódítók évszázadokon keresztül irtották az amerikai benszülötteket, az ausztrál bozótlakókat, a Csendes-óceáni szigetvilág lakosait rabszolgának adták, és még ott vannak a Nyugat-Európai népek folyamatos háborúzásai is.

        Ezek mind-mind valamilyen kötelező jellegű ideológia miatt történtek.

        1. Kontroll!
          Ha figyelmesen olvastad volna amit írtam, akkor nem írtad volna amit írtál. Hát éppen ez az! “…NEVÉBEN követtek el!…)
          Nem az “izmusok” ellen kell harcolni, hanem azok ellen akik az izmusok nevében követik el gazemberségeiket. Persze, úgy könnyű igazságot szolgáltatni, hogy ami nem a te szájad íze szerint van, az “…a szovjet propaganda hazugsága…”. Így azután még vitatkozni sem kell, mert hál’ istennek van egy igazságosztónk, aki megmondja a “tutit”.
          Igencsak hasonlít a mai magyar politikára!
          Nem akarlak meggyőzni, de nem árt, ha – szemellenző nélkül – olvasod a történelmet.
          A rendszerváltás előtt volt egy korszak amelyik megpróbálta felemelni a magyar népet. Elértek egyet s mást, amit ti sikeresen elpusztítottatok, kiárusítva az egész országot. Nem kellett ehhez “izmus”, ment ez anélkül is! Pedig a rendszerváltás előtti “rendszer” az ” izmusra” épült! És ráadásul nem irtott ki egyetlen népet sem, hanem a cigányságot próbálta kulturálisan felemelni és bizonyos civilizációs szintet elérni náluk. Ti meg a mocsokba döngöltétek őket! Bravó humanista barátom.

          1. “volt egy korszak amelyik megpróbálta felemelni a magyar népet”
            Honnan és hova?
            Az lenne a felemelés, hogy elállatiasodott hordát küldünk egy országba, megerőszakolnak mindenkit, akit érnek, elrabolnak minden mozdítható dolgot, aztán több százezer férfit elhurcolnak “kis munkára”? Utána egy őket maradéktalanul kiszolgáló bábkormányt ültetnek a magyarság nyakára (akik gyűlölik a magyarokat) és a propaganda minden eszközével megpróbálják az “orosz kultúrát” erőltetni. Közben bebörtönzik, kivégzik a szovjet diktatúra vélt és valós ellenzőit, megint több százezer áldozat…

            ” amit ti sikeresen elpusztítottatok,”
            Itt megint kikre gondolsz?
            Mert én világéletemben utáltam a pártokat, egyszerű melós vagyok.
            Nem ismersz, mégis azt mondod, hogy értékeket pusztítottam…

            “És ráadásul nem irtott ki egyetlen népet sem, hanem a cigányságot próbálta kulturálisan felemelni és bizonyos civilizációs szintet elérni náluk”
            Ez miért is lenne pozitívum?
            Mi köze a magyarságnak a cigányokhoz?
            A török hadak mögött idepofátlankodtak.
            Sok száz év alatt ez senkinek sem sikerült.
            A szovjet katonai diktatúrának is beletörött a bicskája.

            “Ti meg a mocsokba döngöltétek őket!”
            Már megint ez a “ti”…
            A cigányokat nem kellett “döngölni”, hiszen egy másodpercre sem hagyták el a mocskot…
            Van egy olyan érzésem, hogy nem is éltél itt akkoriban Magyarországon. Olvashattál valami pártpropaganda-hazugságokat azokról az időkről…
            Meg abból is látszik, hogy nem vagy magyar, ahogy jössz itt a cigányokkal… Ki a f@szt érdekelnek?

          2. Kontroll szerint:

            2020-01-31 – 22:16

            Nem tudom hány éves vagy s nem is érdekel , DE csak ismételgeted a valaki vagy valakik által beléd táplált marhaságot .
            Nem vagy vitaképes .

  10. T, Kontroll ! … nem mindegy hogy “vidd ki a bilit, vagy idd ki a bilit .” Pedig mekkora a
    hasonlóság. Mint tudjuk: a hasonlóság az nem egyenlő az AZONOSSÁGGAL !

    1. Petymeg!
      Segítek: a vitákban érvek és ellenérvek vannak.
      Te semmilyen érvet nem mondtál, csak kijelentetted, hogy minden hülyeség, amit írtam.

      Mindez nem is történt meg?
      Akkor hogy volt?
      Nem is volt itt 1945.-től 1990.-ig szovjet hadsereg?
      Mondjad, hallgatlak!

  11. hány féle zsidó van ?
    egyféle, a születés jogán anyai ágon zsidó szülöktől származó.
    A vallásos zsidóság fogja össze világ szerte az összes zsidót (askenázi, ……..) és szab irányokat, a követendő magatartásra. A zsidó férfiak ezért is zsidó lányt választanak gyermekük anyjának, ez is a világot átfogó zsidóság érdeme, így marad meg a tiszta vérvonal. Ők tudják mi az összetartás. Ők segítik egymást, ma is a zsidó fiatal mely kimegy nyugatra, mindig számíthat segítségre, ők nem tányér mosogatók, rögtön jól fizetős álláshoz jutnak, mint a magyarországra érkezők, ők is kapnak állást – jót. Az ostoba többi, a gój nem látja, hogy ezért nem jut neki már időjárás bemondó hely sem.
    Usa-ban megkérdezték a népet, szerintük a lakosság hány %-a a zsidó. A válasz 15 %-tól 24 %-ig szóródót , ennyit éreznek ott, holott alig 3,5 % a valóság, ez nálunk 7,6 %.
    Egyedüli nép, jók, jó nyelvérzékkel és ők az egyedüliek a világon, akik letagadják saját származásukat. Mondják őket nem lehet felismerni az utcán, és igen asszimilálódnak, de csak külsőségekben, ruházat, nyelv, szórakozás, de a fogalmaik, a belső lelki tartalom, az ma is a többezer éves régi.
    Filozófus barátom szerint arra kéne rájönni, hogy miért van az, hogy az egész világon van egyfajta gyűlölet és ez is több ezer éve így van.

    1. Filozófus barátoddal együtt tanulmányozzátok a történelmet, meg mózes parancsolatait a bibliában.
      Főképpen azt a részt, hogy a zsidók a “kiválasztott nép”, a többiek meg csak gójok, akikkel szemben minden gonoszság megengedett…
      Valami oka csak van, hogy a középkori Magyar Királyságba sem telepedhettek le, és sok Ny.-Európai országból is ki voltak tiltva, vagy a lakosság tömeges lincselést (pogromot) csinált felháborodásában…

      1. ausztria zsidó származású uralkodója: a Habsburg Császár rendeletben tiltotta meg, hogy az elsőszülőtt fiút követő fiúk 21 éves koruk után az osztrák császárságban maradjanak, hát elözönlötték magyarországot is. Hát ez volt az osztrák kitiltás.
        Biblia mellé érdemes tanulmányozni a zsidó enciklopédiát, még van egy példány a Szabó Ervin központi könyvtárban. Ebben olyan dolgok is szerepelnek, mint: ha egy zsidó kártérítést követel egy gójtól, azt neki megkell ítélni ! A főleg zsidókból álló 3000 fős (Kádár alatt még csak 800 fő volt ) birói kar így is jár el. Jellemző, hogy 3 millió Ft alatt kis értékre hivatkozással nem tudsz felülvizsgáltatni. Egy ismerösöm így fizetett 890.000 Ft-ot kutya- kutyát harapás után, pedig nincs is kutyája.

    2. Az ateista zsidókat is a vallásos zsidóság fogja össze? Amit leírtál nagyon sántít. Nagyon sokféle zsidó van. Ők genetikailag sem egységesek milyen vérvonalról beszélsz?

      1. Igen, ők adják az elméleti tápot. Nincs olyan zsidó család, ahol ne lenne minimum egy vallásos . Az ateisták is zsidó vallás szerinti iskolákba járatják gyermekeiket. Menj el a Budakeszi útra és annyi államvezetőt látsz gyermekét isibe szállítani, mintha a parlament bejáratát néznéd. Csak egyféle zsidó van: akit zsidó anya szült, ez az összes zsidó vallás irányzat és a zsidó állam egységes felfogása. Ma már a genetikai vizsgálat képes kimutatni, hogy milyen népek vére kering benned. Az angol guru megcsináltatta és kiderült vagy 6 nemzet, köztük a zsidó nemzet vére is benne van.
        A fejlődés üteme oly gyors, a monsanto képes olyan génkezelt növények előállítására, melyek csak bizonyos rasszokra gyakorolnak (például: fekete bőrű ) negatív hatást pl.: utódlási nehézségeket .
        Az ilyen járványokat aztán a majmokra, denevérre, madarakra, kígyókra fogják.

        1. Értem a mondanivalód.

          öreg szerint:
          2020-02-01 – 00:59

          A Habsburgok eredete a svájci ( valamikor a 3. században kerültek oda, a szétszóródás elve alapján) megtollasodott Habis család volt, akik áttértek a Judeo keresztény hitre. Később olasz ági zsidókkal is házasodtak. Az áttérés nekik, ahogy most sem, nem jelentett problémát, hiszen ezt is ők alkották.
          Hogyan lehetséges,hogy a vallásos zsidók a meghatározók.
          A Biblia (Ótestamentum), vagy más néven Tóra, azaz Mózes öt könyve erre már megadja a választ, különösen, ha valaki tanulmányozza a Talmudot, azaz az eredeti törvényeket, szabályokat tartalmazó Misnát, melyet a rabbik folyamatosan megjegyzésekkel, kommentekkel bővítettek és bővítenek. Valójában az ő életüket nem a Tóra, hanem ezek a rabbik által szült írások, szabályok határozzák meg. Lényegtelen, hogy a judaizmus melyik valláshoz tartoznak, a világról alkotott képük egységes. Már az ókorban a módszerük a szétszóródás volt, ahol megőrizték identitásukat, és kezdettől fogva a pénz segítségével be tudta avatkozni az állam politikájának menetébe. A pénz segítségével megragadták a hatalmat, és átvették az irányítást, a társadalom alapjának és felépítményének összes szegmensét.
          Nekik nincs szükségük nemzetiségi jogokra, mert tanaik szerint, mindegy hogy vallásosak vagy materialisták felette állnak a többi népnek. Ezért van az, hogy Magyarországnak nevezett provincián magyarok felett ítélkezhetnek, korlátlanul érvényesíthetik az akaratukat. Ráadásul ők soha nem hazudnak, mert csak ők emberek, a többi nép pedig csak állat. A Bibliát sem a katekizmus, hanem a Misna alapján értelmezik. A kétféle Bibliában ugyanannak a szónak teljesen eltérő jelentése, értelmezése lehet.
          Ha valaki azt hiszi, hogy a Marxizmus nem a Tóra és Talmud materialista változata a világhatalom kiterjesztésére, akkor gondolkodjon el, hogyan lehet, hogy szerzőik (inkább összeollózóik ) zsidók voltak. Hogyan lehet, hogy későbbi követőik részben, vagy egészben zsidók voltak. Mint például Kohn Béla a nagy „magyar” vörös forradalmár. Vagy vegyük egyik nagy írogatóját és magyargyűlölőjét Lukács Györgyöt (Löwinger) aki az egyik Szamuelyvel ( Sz T öccse) együtt gyilkolták az embereket, a saját fajtájukat sem kímélve. Amikor Szamuely Tibornak ezt a kérdést felteszik, miért gyilkol zsidókat, a válasza: én most nem zsidó, hanem kommunista vagyok. Ami emlékeztet a Lenin alatti pogromokra.
          Ezért nevezem én a zsidó világhatalom két ágát ollónak: jobb oldalon a cionista finánctőke az olló egyik ága, a másikon a bolsevizmus, amit ugyanaz az erő működtetett a fasizmussal együtt. A népek pedig e kettő között őrlődnek. Persze ők már a baloldali rendszert felszámolták, aki meg Kínát annak tekinti, téved, egy jól álcázott kapitalista állam ázsiai módon. Kínával a birodalomnak egy baja van, hogy nem szerezték még meg, és valószínűleg nem is fogják. Ugyanez igaz Oroszországra is, ahol Jelcin alatt majdnem sikerült. Viszont az oroszországi zsidó lobbi saját hatalmát meg akarja tartani. Közöttük is dúl a háború, csak a piszkos munkát a legázolt népekkel végeztetik el. Saját fajtájukból is csak az számít, aki elég vagyonos. Az Izraelbe való korai kivándorlást is eszerint szabályozták. Úgy látszik az emberiség eljutott az utolsó órába, mert képtelen egy epstein barr féle vírustól megszabadulni.
          Különben a Lauder Javne-ba számtalan eltérő “hitű” család gyermeke jár, sőt vegyes családoké is (politikusok, színészek, média sztárok, vállalkozók, stb.)
          Mint ahogy annak idején a Kádár-korszakban is egyházi iskolába járatták őket.

          1. Havasi Gáspár
            szerint:
            2020-02-01 – 12:00

            “Kínával a birodalomnak egy baja van, hogy nem szerezték még meg, és valószínűleg nem is fogják. Ugyanez igaz Oroszországra is”
            Kína.: Kínát nem szerezték meg, de igyekeznek. Az izraeli egyetemen van egy Kína tanszék, a moszad havonta tízes nagyságrendben épít be ügynököket a kínai államba, gazdaságba. De az ötezer éves gondolkodásmód nekik is blokkoló, mint az FBI-nak a Kínai maffia megértése. A pénzügyi területen nagy a harc a kinai és a zsidó szakemberek közt.

            Az orosz behatolás már Lenin (aki zsidó volt)alatt kiépült és Stalin (aki zsidó volt) alatt teljes lett.
            Putyin (aki zsidó származású) is csak fele jövedelemért utált ki párat (akik a milliárdos /$ kivitt pénzükből élnek mint marci hevesen), de a meglévő 19 oligarchából 16 zsidó is kifizeti a világ leggazdagabb emberét (200 milliárd $). Már Stalin is a háttérhatalom utasításai szerint járt el (lásd: az Iráni megszállás feladása, Teheránból való gyors kivonulás.) Putyinra is ez igaz, sőt ha valaki veszi a fáradtságot és utána néz Hitler (aki zsidó volt) felemelkedésének, Putyin felemelkedésének, megtalálja a sok hasonlóságot.
            Nostradamus egyébként a 3. antikrisztusi címet Putyinnak tulajdonítja.

    3. öreg
      2020-01-30 – 22:12

      “Filozófus barátom szerint arra kéne rájönni, hogy miért van az, hogy az egész világon van egyfajta gyűlölet és ez is több ezer éve így van.”

      Egyrészt valóban rájönni, másrészt megkérdezni a zsidókat, hogy szerintük ez miért van így? -több ezer éve, és mindenhol a világon…

      1. Rosi Nante szerint:
        2020-01-31 – 17:49

        Ezt Írják a könyvek. De Spanyolországban átvették az inkvizíció irányítását, Magyarországon IV. Béla irányításuk alá helyezte a királyi kamarákat. A középkorban a pórnép nemesként kezelte őket. Zömében városokban laktak, pénzzel és kereskedelemmel foglalkoztak, kocsmák, fogadók tulajdonosai voltak, és kiváltságokhoz jutottak a pénzügyi szolgáltatások fejében. A király kamara kézbevételével pedig a regálékat is simán megcsapolták. A hódító törököket két nép követte, a fosztogató, hullarabló cigány ( ma is tarolják a temetőket, ők is csak magukat tartják embernek. Ezt gyakran saját oldalaikon ki is nyilvánítják, valamint, hogy mi tesznek majd a magyarokkal. ), és az értékesítő zsidó kereskedő, uzsorás (pénzváltó, bankár). Egyes atrocitások után pedig újra rendeződtek, szolgáltatásaikat pedig az uralkodóosztály igénybe vette. 1640-től pedig megkezdődött az átlagostól eltérő kiváltságok elnyerése, aminek hatására ma már a világ érezheti a pusztulását.
        „miért van az, hogy az egész világon van egyfajta gyűlölet és ez is több ezer éve így van.” ? „
        Mert ahol megjelennek, eltulajdonítják a jövedelmeket, a hatalmat, szétverik az ősi nemzeti kultúrákat, és örökös élősködőkként véglegesen rátelepednek az ország népére. Úgy néz ki, az emberiség evolúciója lezáródik az önmagát kiválasztó nép „áldásos” tevékenysége hatására. De ebbe ők is bele fognak pusztulni.

        1. Miért pusztulnának bele, hiszen Ők írányítják az egészet.
          Svájc, Anglia, két ország mely az európai központokat tartalmazza. A brexittel védik az angliai központot és ha jól értékelem a jelenlegi helyzetet, talán Orbán is elszánja magát a hunxitre pár év múlva.
          Gondolom a Kínaiak átlátnak a szitán és nem közösködnek az orosszal európa lerohanásában.

          1. öreg szerint:
            2020-02-02 – 03:48

            Már genetikailag is egyre korcsabbak. Az askenáziknak már külön orvosi intézeteket állítottak fel. Izrael pedig arra ösztönzi a magyar kormányt, hogy itt is hozzanak létre ilyen intézeteket, sőt inkább követelik ( a Szombat nevű zsidó portálon jelent meg). A természetet csak időlegesen lehet kijátszani. Nem csak a Habisoknál működött a beltenyészet, közöttük is, és itt is, még akkor is ha vannak vegyes házasságok. Ehhez csak meg kell figyelni a Lauderben a ki és bejövő egyéneket, a genetikai elkorcsosulás látszik a fizimiskájukon. A genetikai elkorcsosulás jelentkezik a küllem diszharmóniájában is. Ezenkívül a szemita népeknél nagyon magas a homoszexuálisok száma.
            Oroszország ugyan a zsidó oligarchák kezében van, de ez nem usraeli, így megy a harc közöttük. Valójában erről szól az ukrajnai és a szíriai háború.
            Miután gátlástalanok, képesek bármilyen háborút kirobbantani, ez pedig az ő végüket is jelentené, ezért írtam, hogy ők is belepusztulnak. A kínaiak néhány kongresszussal ezelőtt foglalkoztak az ott jelentkező zsidó problémával. Ázsia számos országát is ők mozgatják.
            Itt meg az általuk terjesztett ( az ókor óta) internacionalizmust pátyolgatják, még véletlenül sem a magyar nemzeti értékeket. Ismeretforrásuk Izrael kihelyezett tagozata az MTA. Ami nem onnan jön, az nem igaz. Wass Albertet köpködik, de lehet hogy egy sort sem olvastak tőle. Az Eszterházy Péter féléket meg felmagasztalják. A grófi származék kérdése pedig felveti azt a problémát, hogy az ún. magyar nemesség és uralkodó osztály mennyire is volt magyar. Bizony nem kevés zsidó származék volt közöttük már István óta. Az a gyanúm, már a kereszténynek nevezett judeo-keresztény egyház behatolását, és a magyar törzsek és a németek által vívott háborút is ők irányították. Arra is gyanakszom, hogy a már akkori nemesi címek és birtokok egy jó része kikeresztelkedett zsidók kezébe kerültek. Egy valami biztos, hogy a kiegyezés után már nagy számban kapták a címeket, és vették meg, vagy bérelték a földbirtokok több mint 40 %-át. Ha megnézzük a Horthy rendszer gyárosainak, bankárainak a nevét, az önmagáért beszél. A numerus clausus sem volt véletlen, bár ez inkább őket védte a hitleri állammal szemben. A parlamentbe beengedett szociáldemokrata párt is az övéké volt. A mai tulajdonosokról ne is beszéljünk, meg hogy kik ülnek a parlamentben, a törvényhozói és végrehajtói hatalom számottevő funkcióiban. Röviden kezünkben az ország.
            Valójában a magyar nemzet halálát már Géza és István uralkodása előkészítette.

          2. Havasi Gáspár
            szerint:
            2020-02-02 – 10:09

            “Már genetikailag is egyre korcsabbak. Az askenáziknak már külön orvosi intézeteket állítottak fel. Izrael pedig arra ösztönzi a magyar kormányt, hogy itt is hozzanak létre ilyen intézeteket, sőt inkább követelik ( a Szombat nevű zsidó portálon jelent meg). A természetet csak időlegesen lehet kijátszani. Nem csak a Habisoknál működött a beltenyészet, közöttük is, és itt is, még akkor is ha vannak vegyes házasságok. Ehhez csak meg kell figyelni a Lauderben a ki és bejövő egyéneket, a genetikai elkorcsosulás látszik a fizimiskájukon. A genetikai elkorcsosulás jelentkezik a küllem diszharmóniájában is. Ezenkívül a szemita népeknél nagyon magas a homoszexuálisok száma.
            Oroszország ugyan a zsidó oligarchák kezében van, de ez nem usraeli, így megy a harc közöttük. Valójában erről szól az ukrajnai és a szíriai háború.
            Miután gátlástalanok, képesek bármilyen háborút kirobbantani, ez pedig az ő végüket is jelentené, ezért írtam, hogy ők is belepusztulnak. A kínaiak néhány kongresszussal ezelőtt foglalkoztak az ott jelentkező zsidó problémával. Ázsia számos országát is ők mozgatják.
            Itt meg az általuk terjesztett ( az ókor óta) internacionalizmust pátyolgatják, még véletlenül sem a magyar nemzeti értékeket. Ismeretforrásuk Izrael kihelyezett tagozata az MTA. Ami nem onnan jön, az nem igaz. Wass Albertet köpködik, de lehet hogy egy sort sem olvastak tőle. Az Eszterházy Péter féléket meg felmagasztalják. A grófi származék kérdése pedig felveti azt a problémát, hogy az ún. magyar nemesség és uralkodó osztály mennyire is volt magyar. Bizony nem kevés zsidó származék volt közöttük már István óta. Az a gyanúm, már a kereszténynek nevezett judeo-keresztény egyház behatolását, és a magyar törzsek és a németek által vívott háborút is ők irányították. Arra is gyanakszom, hogy a már akkori nemesi címek és birtokok egy jó része kikeresztelkedett zsidók kezébe kerültek. Egy valami biztos, hogy a kiegyezés után már nagy számban kapták a címeket, és vették meg, vagy bérelték a földbirtokok több mint 40 %-át. Ha megnézzük a Horthy rendszer gyárosainak, bankárainak a nevét, az önmagáért beszél. A numerus clausus sem volt véletlen, bár ez inkább őket védte a hitleri állammal szemben. A parlamentbe beengedett szociáldemokrata párt is az övéké volt. A mai tulajdonosokról ne is beszéljünk, meg hogy kik ülnek a parlamentben, a törvényhozói és végrehajtói hatalom számottevő funkcióiban. Röviden kezünkben az ország.”

            Az amerikai úton van egy saját kórházuk, és vagy hat szociális intézetük, melyek közül csak pár az idősek szociális otthona. Elkorcsosulásuk nem magasabb más népekétől. Szinte mind felsőfokút végez pl. az usa-ban 94%, magyarországon 97 %-uk. Sok tévésnek csak óvónő képzője van, vagy valamilyen tanári végzettsége. 30 éve a meteorológián nem is volt a vezetőn kívül zsidó, ma majd mindegyik asztalnál.
            A pénz után a sex a szenvedélyük, lásd a sok gyermek molesztálót, erőszakoskodót, legyen az bankár, politikus, vagy rendező. Szeretnek utazni, ferihegyen az utasok több mint felét Ők adják.

  12. Kontroll!
    Az a bajod, hogy keserűen vagdalkozol, és nem vagy hajlandó megérteni másokat, csak amit a fejedbe vertek az tartod igaznak.
    “…felemelni a magyar népet…” Azt írod honnan, hová? ez a válaszod sajnos annyira árulkodik arról, hogy a történelmet alapfokon sem ismered, hogy vitatkozni sem lehet veled. Írhatnám a többi mondatomra adott válaszodról ugyanezt, de ha nem tudsz valamit az nem baj, de ha nem is akarod tudni, akkor nem érdemes vitázni.

    1. Igen, azt kérdezem, honnan hová “emelte fel a magyar népet” a szovjet katonai diktatúra?
      Kedves István!
      Ez kérdés volt, nem válasz!
      Ki tudnád fejteni ezt bővebben?
      Amúgy ezeket senki sem adta a számba, én éltem 20 évet a szovjet diktatúrában. Nekem nem tetszett, sőt utáltam minden percét…

  13. Jó messzire elkanyarodtunk a DUSNOK-i problémakör kapcsán ! A véleményekben komoly
    világnézeti különbségek mutatkoznak meg. Vajon ez csoda lenne ? Szerintem nem, mivel ha
    két embernek 1 percre megmutatnak egy pl. gyertyát , és utána a látottakat tíz mondatban
    össze kell foglalniuk, valószínűleg a mondatok 50 %-a sem egyezne . Miért ? Mert a földön
    nincs két EGYFORMA EMBER ! … Ezt a társadalmi folyamatot tükrözi az a SOK VALLÁS, s
    ezek ideológiai háttere amelyekről vita társaim is szóltak. Erről a változatosságról szól a történelem, pontosabban fogalmazva: … a történelmet a NÉP alkotja, alakítja de az írott tör-
    nelem ZÖME az uralkodó osztályokról szól, mert tudatosan CSAK önnön tetteikről írtak !
    Ezt a történelmi folyamatot miért a ” gyűlölet mozgatja “? Mert több ezer éve, a PÉNZ
    és a MAGÁNTULAJDON osztja és fosztja az emberiséget ! Ez a FŐ OKA a folyamatos
    HATALMI HARCOKNAK ! …. A kiválasztott faj ( az uralkodói famíliák maroknyi csoportja)
    uralja a világot, a hatalmát ISTENTŐL EREDEZTETI ! Ezért cselekedeteiket hosszú ideig
    nem lehetett bírálni ! Sok helyen ma is MEGSÜVEGELIK az urakat , Magyarországon is
    így volt a SZOCIALIZMUS előtti évszázadokban, napjainkban újra akarják éleszteni a pl.
    “püspöki kézcsókot “, a leborulást az isteni hatalommal felruházott” földi helytartók előtt!
    Sokak szerint ez a jövő útja, mivel kell egy ERKÖLCSI IRÁNYTŰ amely a TÖMEGET
    vagyis az irányításra szorulókat : béklyóban tartja ?! Az viszont tény : a kapitalizmusban
    nagy a TÁRSADALMI EGYENLŐTLENSÉG, tudatosan elkülönült az uralkodó osztály a
    NÉPTŐL , drámaian magas , és növekvő a SZEGÉNYSÉG aránya, …és ” ki mint él, úgy ítél”!
    ( mint tudjuk, a komoly zenét korgó gyomorral senki nem tudja értékelni , mert ENNI AKAR,
    NEM ZENÉT hallgatni!) …. Az előző napokban Bp-en jártam , sokfelé megfordultam, a leg-
    több útkereszteződésben KÉREGETŐ EMBEREKKEL találkoztam ! Ilyen táblákkal a kezük-
    ben : ÉHEZEM , KÉREM SEGÍTSEN !…. A többségük középkorú EMBER ! Miért ???!
    Hogyan süllyedtek a SZOCIALISTA MAGYARORSZÁGOT felépítő nemzedék GYERMEKEI erre
    a MEGALÁZÓ szintre ?! … Vidéken a helyzet még rosszabb . Hol vannak a felelősök ?
    Komoly ember nem tolhatja a felelősséget az EGYÉNRE, mivel tudja a személyiséget a
    CSALÁDI ÉS TÁRSADALMI körülmények determinálják ! … Az összes többi : vénasszonyok
    fecsegései . Nos ezekről a fecsegésekről a burzsuj diktatúra médiája , minden szinten gon-
    doskodik, CSAK A LÉNYEGRŐL KUSSOL !
    Hová vezet ez az út, és van-e KÖZÖS NEVEZŐ ?! Az emberiség széthúzásának az
    útja a szakadékba vezet, sokak szerint ez az” utolsó ítélet ! ” De a JÓ ISTEN az embert
    nem azért ruházta fel TUDATTAL ÉS AKARATTAL hogy elpusztítsa önmagát, hanem rá
    bízta a FÖLDI ÉLETET , annak értelmes működtetését . ( …sokasodjatok,…) az öldöklés
    egy KINYILATKOZTATÁSBAN sem szerepel ! Akkor mi végre az évezredek óta tartó
    FOLYAMATOS ÖLDÖKLÉS ?! … A HATALMI HARC ember-ember között, amely a különböző
    vallási értékek győzelméért folyik . A szocializmus küzdelmes évtizedeiben és a mai szoci-
    lista országok népei napjainkban is , igyekeznek a ” növekvő ellenszél ” ellenére a
    EMBEREK TESTVÉRISÉGÉNEK érveit kiemelni a mindennapi küzdelmekből !
    Az évszázadokon át GYARMATI SORBA kényszerített és KIRABOLT országokban ahol
    az éhezők száma MILLIÁRDOS NAGYSÁGRENDŰ , az akkori és mai “hittérítők ” szebb jövőt,
    testi-lelki megújulást hirdettek, amely a valóságban : KILÁTÁSTALANSÁG LETT .
    Amíg a föld megtermelt javainak ELOSZTÁSA nem az ÉRTÉKTERMELŐ MUNKA TÁRSA-
    DALMI HASZNOSSÁGA szerint történik, amíg az EMBER KÉPESSÉGEINEK kibontatkozta-
    tásában nincs társadalmi ESÉLYEGYENLŐSÉG, amíg az EMBER vadállatok módjára törtet
    a HATALOMRA , és ezt különböző -izmusok ideológiailag alátámasztják !… addig itt a
    FÖLDÖN NEM LESZ BÉKESSÉG , hiába van manapság a Kommunista Internacionálé helyett
    Keresztény Internacionálé !!
    (Vörösmarty M: Az emberek ) … Istentelen frigy van közötted, ész és rossz akarat!
    A butaság dühét növeszted, hogy lázítson hadat.
    A állat vagy ördög, düh vagy ész,
    Bármelyik győz, az ember vész:
    Ez őrült sár, ez istenarcú lény !
    Nincsen remény !

    ……..Az ember fáj a földnek: oly sok harc s békeév után
    A testvérgyűlölési átok virágzik homlokán.
    S midőn azt hinnők hogy tanul,
    Nagyobb bűnt forral álnokul.
    Az emberfaj sárkányfog-vetemény:
    Nincsen remény ! Nincsen remény !
    ( 1846)
    A reformkor költőfejedelmének “látomásai ” után következett , a ma is ünnepelt Magyar
    Forradalom és Szabadságharc a Habsburg elnyomás ellen, a független Magyarországért !
    A Március-i Ifjak 1848 Március 15-től megmutatták hogy : Van Remény !

  14. Most tudtam csak belépni az oldalra.
    “Amíg a föld megtermelt javainak ELOSZTÁSA nem az ÉRTÉKTERMELŐ MUNKA TÁRSA-
    DALMI HASZNOSSÁGA szerint történik”

    Ezért mondom, hogy csak azt és annyit termeljünk, amennyire szükség van.
    Amit az emberek előre megrendelnek.

    Mostanában fordítva megy a dolog.
    Először óriási tételben elkészítik, aztán megpróbálnak minél többet eladni belőle, amíg tönkre nem megy.
    Besenyő Pista bácsival kérdem:
    ez noooormááális??

    “társadalmi ESÉLYEGYENLŐSÉG” csak akkor érhető el, ha az egész társadalom ugyanazon az anyagi szinten van. Nincsenek se gazdagok, se szegények. Ez pedig csak a pézhasználat BESZÜNTETÉSÉVEL érhető el maradéktalanul. Ha nincs pénz, nincs kereskedelem sem. Az embereknek szükségtelen egymás között csereberélgetni a dolgaikat, egyszerűen meg kell rendelni, és azt meg is kapja.
    “Mellékesen” megszűnik a bűnözés is, hiszen pénz nélkül nincs munka nélkül szerzett jövedelem…

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .