Egy abszurd(nak tűnő) hír Izraelből. (De nem az!)

Tel Aviv, január 21. Az izraeli védelmi erők támadni fogják a jövőben is az iráni erőket Szíria területén. Ezt az izraeli hadsereg sajtószolgálatának jelentette.

A sajtószolgálat hangsúlyozta, hogy az iráni különleges – QUDS – erők egységei a támadásaik célpontjai Szíriában.

Ezidáig még csak – csak “méltányolható” a közlemény. Őszintén megmondják előre, hogy “gyerekek! Rakettázni fogjuk Szíriát, mert ahhoz van kedvünk.”

– Hanem a közlemény további része az a pofátlanság csimborasszója.

“Az izraeli védelmi erők képviselői felszólították a szíriai hadsereget, hogy ne zavarja a műveleteiket.”

Továbbá:

“Az izraeli védelmi erők figyelmeztetik a szíriai fegyveres erőket: Izrael területei vagy az izraeli csapatok elleni támadások TILTOTT CSELEKMÉNYNEK SZÁMÍTANAK, amelyek nem maradnak következmények nélkül.”

No erre varrjon gombot bárki is!

No ez pontosan egy olyan hír, amire a honi fősodratúak azt vágják rá: a balrad.ru az ujjából szopta ki ezt.

Hát nem! ITT elolvasható a riafan.ru mai keltezésű híre.

 

Kérjük, anyagilag támogassa  a Bal-Rad-ot! – a piktogrammra kattintva Pay-Pal-on

PayPal - A biztonságosabb és egyszerűbb online fizetési mód!

vagy közvetlen postai úton:

Szabó Péter 

2747 Törtel,

Petőfi-ut. 12.

A beérkező adományokról olvasóinkat a “Köszönjük”– rovatban tájékoztatjuk!

Ha tetszett ez a cikk, ha egyetértesz a balrad.ru-val, oszd meg Facebookon, Twitteren, VKontakton – meg ahol csak lehetőséged van rá!

“Egy abszurd(nak tűnő) hír Izraelből. (De nem az!)” bejegyzéshez 24 hozzászólás

  1. Hát igen, az erősebbnek mindent szabad !!!!

    Egy másik hír szerint az izraeli támadás megfutamitott egy leszállni készülő iráni repülőt, ezért az oroszok figyelmeztették a zsidókat,hogy ha nem hagynak fel a damaszkuszi repülőtér támadásával, bevetik ellenük az Sz-300 rendszert. Mármint Libanon felett is ….l!

  2. Az izraeli államot 1948. május 14-én alapították meg.
    Fővárosa
    Jeruzsálem[1]

    é. sz. 31° 47′, k. h. 35° 13′

    Legnagyobb város Jeruzsálem
    Államforma
    köztársaság

    Vezetők
    Államfő Reuvén Rivlin

    Miniszterelnök Benjámín Netanjáhú

    Hivatalos nyelv
    héber, arab

    Beszélt nyelvek angol

    függetlenség Az angol Népszövetségtől

    kikiáltása 1948. május 14.

    Népesség
    Népszámlálás szerint 8 891 800 fő (2018)[2]

    Rangsorban
    96
    Becsült 8 900 000 fő (2018)

    Területe akkora mint Dunántúl!
    A tömeggyilkos vezetői közvetlen veszélynek TESZIK ki cirka közel 9 millió embert! EZ A VÉLEMÉNYEM!

  3. Miután szinte az államok zömét uralják (majdnem 100 %), azt tesznek amit akarnak. A politikai pártok a kezükben, a gazdaság a kezükben, és ezeken keresztül minden. De ne zsidózzunk, védjük őket, amíg az emberiség bele nem döglik. Mert a baloldal is mit csinál? – amit a zsidók mondanak.
    Miért kell a NOSZF-ot, vagy a Tanácsköztársaságot ünnepelni? – mindkettő zsidó forradalom volt.
    Amit ők már leköpnek, mert bolsikból kapitalistákká váltak. Most többek között 56-ot ünneplik, ami szintén zsidó forradalom volt (az első kísérlet a narancsos forradalomra). Ők Izraelben zsidók, itt magyarok, Németországban németek. Ilyen a júdás faj.
    Persze vannak közöttük is normálisan gondolkodók – a kivételek amik erősítik a szabályt.
    Amúgy a Munkáspártot is ők zilálták szét, és a jobboldali nemzeti mozgalmakat is.
    Ez a korszak a Rothschild világ.
    Putyin nem fog szembeszállni közvetlenül Izraellel, mert a világ összes nagyhatalma az USA-n keresztül Izraelé. No meg ott van a saját zsidó oligarchiája.
    Azon kívül hiányzik belőle a sztálini, és a zsidó hruscsovi mentalitás, nem mintha bármelyik is pozitív személyiség lett volna. Ő nem fogja az ENSZ-ben az asztalt verni, és Birobidzsánt sem építeni, bár ott alig élnek zsidók. Hiába a nagy terv nem jött be, ellentétben a bankár famíliákéval . A külügyminisztere pedig igazi klasszikus úriember, aki még az ellenséget is partnernek nevezi, de igazából Ő sem orosz.
    Szíria hadszíntér a technológiák kipróbálására. A zsidó oligarchiák egymással és világ valamennyi népével szemben folytatnak háborút. Áldozataik maguk a népek.
    Lehet itt a háborúkon, külső és belső konfliktusokon okoskodni. Egy az ellenség, de ezt a tömegek soha nem fogják felismerni, mint ahogy itt sem, a gyenge pedig elveszik. Hiszen évezredek óta mindig ugyanabba a járomba dugják a fejüket, miután az okosok eligazították őket.
    Persze van itt olyan személy aki szerint nem a népek, hanem csak az egyes személyek számítanak. Dehát Izrael sem egyes személyenként támad, hanem maga a zsidó állam. Na most szerencsétlen szíreknek mit kellene tenni, válogatni a támadó fél állampolgárait?
    Na, egyszóval a tömegek szemléletének kellene 180 fokos fordulatot venni, de hát a birkanyáj irányíthatósága soha nem a valóságra, hanem a kolompos jelzésére épült. A tudat vagy egyéni, vagy nincs. Mert az csak addig létezett, amíg genetikailag összetartozó egyének alkották a közösséget, ezt hívták nemzetségnek, majd nemzetnek. Ezért hatékony a migráns csorda, és ezért képtelenek ellenállásra a megszállt népek.
    Nálunk is a magyar kevesebb, mint a többi rassz együttvéve. Az internacionalizmus az egyik legnagyobb átverés – ugyanaz a szerepe, mint a migráns áradatnak.
    Nálunk is van ilyen áradat már a XV. század óta, csak azóta igencsak kibővült néhány népcsoporttal. Szegény szírek?- én inkább azt mondanám szegény magyarok.

    1. “Miért kell a NOSZF-ot, vagy a Tanácsköztársaságot ünnepelni? – mindkettő zsidó forradalom volt.”
      Igen Tisztelt Havasi Úr !
      Nem azt ünnepeljük akik csinálták hanem azt amit csináltak !
      A másik a kolompot nem a vezér viseli hanem pont a csavargó , hogy tudják merre kódorog .
      A többivel úgy ahogy egyet lehet érteni ! Sőt !

      1. petymeg szerint:
        2019-01-21 – 19:45
        “Nem azt ünnepeljük akik csinálták hanem azt amit csináltak ! ” _ Hát ez a baj. Mert amit csináltak rengeteg, milliónyi élet feláldozásával, oda vezetett, ahol most tartunk, a szakadék szélére.
        Sajnos az a legfontosabb hogy kik és miért csinálták. ( de nem az, amit hintettek.) Elmondhatták volna nyugodtan, hogy elvtársak ezt elszúrtuk, és el is szúrták. A dolgokat az élet és nem az ideológia igazolja. Ha Marx szerint történtek volna az események, ezek a forradalmak be sem következhettek volna.
        Szegény Marxra mennyien és mennyit hivatkoztak, aztán a rendszerrel együtt kidobták a testvéreik.
        Sztálin bár diktátor volt, de valamit javított rajta, de nem volt elegendő. Hibásan gyakorolta a diktatúrát. Jó diktatúra amúgy sincs. Kádár idején is volt lágy diktatúra, de nem azokra irányult, akikre kellett volna. És az utolsó ülésen, amin részt vett, le is rítt az arcáról.
        A kolompot a főkolompos viseli, hogy az állatokat összetartsa. Láttam még eredeti tehéncsordákat, birkanyájat. De ez más állatfajokra is igaz. De így van ez az emberi fajnál is. Nem véletlen nevezi az egyház a híveit isten nyájának.
        Bocs, de ez van.

        1. ” Láttam még eredeti tehéncsordákat, birkanyájat”
          Az lehet , hogy láttál már de nekem van !
          Amúgy arra kötöd amelyikre akarod ! Míg én meglelem a kódórgót addig Te keresgéld .

    2. Havasi Gáspár szerint:
      2019-01-21 – 10:44

      “Persze van itt olyan személy aki szerint nem a népek, hanem csak az egyes személyek számítanak.”

      Ezt magamra vettem, és ennek kapcsán kapirgáljuk meg egy kicsit a zsidó kérdést.

      Első eldöntendő kérdéskör, hogy mit értesz “zsidó” alatt? -vallást, vagy fajt?
      Másodszor:
      A zsidóellenességet antiszemitizmusnak hívják, amiből következik, hogy a “szemiták” ellensége, vagyis csak a szemita zsidók ellensége. Ugyanis, ha a zsidókat népcsoportjaik alapján vizsgáljuk, akkor vannak olyan magukat zsidóknak vallók, vagy zsidóknak nevezettek, akik nem szemiták.
      A zsidók csoportjaiból csak néhány:
      -askenázi
      -szefard
      -haszid
      -ortodox
      És ott vannak még ugye a kazárok, és nem utolsó sorban a cionisták.
      Te melyikben látod Mo. és a világ ellenségét?
      Én a cionizmusban…

      A problémát nem a zsidó emberben, hanem a zsidó mentalitásban kellene keresned, amit persze szerintem sem lehet 100%-osan elkülöníteni a zsidó embertől. Viszont a zsidó nem enged meg magának többet, mint amennyit megenged neki a gazdanép. Ebből az következik, hogy nem a zsidó a fő bűnös, hanem a gazdanép döntéshelyzetben lévő reprezentánsai. A zsidó mentalitás nem kizárólagosan a zsidó emberek sajátja, hanem szerintem a gazdanépek nem zsidó tagjai már nagyobb számban képviselik ezt a mentalitást, mint maguk a zsidók. Sokan vannak, akik szolgaként segítik a zsidó mentalitás által kívánt célok elérését, ők a filoszemiták, akik a tényleges károkat okozzák a gazdanépeknek.
      A zsidó emberek között is vannak olyanok, akik látják a zsidó mentalitás (még egyszer mondom, ez nem csak a zsidók sajátja) károsságát a zsidó népre.

      Benjamin H. Freedman beszéde 1961 Washington
      https://www.youtube.com/watch?v=qHl6p0xR_kE&bpctr=1548103102
      https://www.youtube.com/watch?v=Q3Wokz2H9Ck
      https://www.youtube.com/watch?v=ouXF2DLyPhY
      https://www.youtube.com/watch?v=aQD0Xdtjwvc

      Szóval sokkal összetettebb a kérdés, mint ahogy ezt Te zsigerből gondolod…

      1. a zsidók csoportjait rosszul irod.

        Amit a zsidó állam elfogad zsidó származásnak, az a askenázi, a szefárd és a maghnai. Az összes többi nem származásbeli, hanem a vallásukban eltérő.
        Igen vannak normális zsidók is, pl. az a Kanadai újságiró, aki nyilvánosságra hozta a jegyzőkönyveket, vagy az az angol újságiró, aki feltárta Israel atom arzenáljának történetét, stb. Ők azok akik a kivételek, és tudjuk a kivételek erősítik a szabályt.
        És nem szabad túlbonyolítani, alkalmazni kell a tudományt: ami a legkézenfekvőbb az lesz az igaz.
        Régi Római logika: Kinek az érdeke?
        A legkézenfekvőbb válasz: a világ zsidóságáé. De mint a tenger is cseppekből áll össze, minden csepp egy kicsike tenger.

        1. popej szerint:
          2019-01-22 – 23:12

          “Amit a zsidó állam elfogad zsidó származásnak…”

          Lehet, hogy így van, de ahhoz, hogy ezt vegyük ítélkezési alapnak, először annak a kérdésnek kellene eldőlnie, hogy “faj, vagy vallás”? (Ahogy fentebb is feltettem a kérdést.)
          Amíg ez nem dől el, addig nem lehet elválasztani a csoportokat faji (származási), vagy vallási alapon. Ha a logikádból indulok ki, akkor a magyarországi (Kelet-európai) antiszemitizmus nem is antiszemitizmus, mert nem a szemita zsidók vannak itt többségben, hanem a kazárok. A kazárok pedig egyértelműen (felvett vallás) csak a vallásuk alapján tartoznak a zsidósághoz, vagyis logikád szerint nem is zsidók. Pedig ugye, mint tudjuk…

          1. ha a zsidó államot , zsidó kérdésben elfogadjuk meghatározónak, akkor csakis a származás a döntő, ha a talmudot elfogadjuk időbeni irányadónak, akkor csakis a zsidó származása számít, ha a zsidó enciklopédiát elfogadjuk alapvetésnek, az életvitel szempontjából is a származás számít. Mindegyik a származást veszi alapul, és a nemzetük ott is nemzet marad, ahol csak nemzetiségként tekintenek rájuk. Az anyák is a fejébe verik a gyereknek már (gyermeknek tanítsd meg, és felnőtt korában is tudni fogja azt, mondja a tanítás), hogy gyermekének szülő párját a nemzetükből válasszák. És úgy lőn.

            Kazár zsidó egy kitaláció (olyan mint O.V.-t cigánynak nevezni, ami nem igaz), elég sokat ismerek, de még egy kazárral sem találkoztam. Folyik a fergeteges hülyítés.

      2. Rosi Nante szerint:
        2019-01-21 – 21:16

        Hát nem kell feltétlen magadra venned. Többes számban kellett volna írnom. Számosan gondolkodnak így. De amikor háború van, a népek egymás ellen harcolnak,a személyeket ismeretlenül csak megölik, sajnos. Egyszerűen erről van szó. Ha megtámadnak egy népet, a támadó állammal veszi fel a harcot, s nem kiválasztott személyekkel. A támadó katonai alakulat is csak irányított tömeg. Akik személynek számítanak, azok viszont a főkolomposok. A történelem során mindig kísérleteztek is a megsemmisítésükkel. Erre pontosan jó példa az USA és Izrael.

        A zsidó is egy rassz saját történelmi vallással. Amit viszont egyéb monoteista formákban is megvalósított, melyet álarcként is használ. De attól, hogy felveszi a zsidó – keresztény, vagy a zsidó – iszlám vallást, attól még zsidó marad. Az, hogy egyáltalán a zsidó állam mit, kit ismer el zsidónak, vagy egy adott országot irányító zsidó hatalom az szerintem ennél összetettebb dolog. A kazár viszont az kazár, és véleményem szerint megtévesztésre használják. Ezek önmagukban is bonyolult témák. Nem érdemes belemenni.
        Az, hogy valaki cionista, még nem zárja ki a többit. A cionisták két dolgot hirdettek, hogy szereznek egy általuk kijelölt hazát, ez nyíltan történt. A háttérben viszont a világhatalom kiépítését. Ezt szolgálta az általuk szorgalmazott két világháború is. Bár már a cionizmus nyílt megjelenése előtt is ez volt a fő cél. A legnagyobb bankárjaik ezért pénzeltek háborúkat, forradalmakat, ami még búsás haszonnal is járt, ugyanúgy mint a rabszolga kereskedelem.
        Benjamin H. Freedman szerintem feladatként hárította rá a finánctőke bűnösségét a már nem létező kazár népre.
        Sajnos mentalitás ellen nem lehet fellépni, csak emberek ellen. Soha nem mondtam, hogy nincs köztük olyan, akik látják, hogy ez a pénz és hatalom imádat hova vezethet, de számuk elenyésző.
        Valószínű, hogy az átlag zsidó is úszik az árral, mint ahogy más népnél is így van.
        Ha nem zsigerből írnék ( már ahogy Te ezt hiszed), regény kerekedne.

  4. Miért kell az NOSZF-et és a Magyar Tanácsköztársaságot ünnepelni? mind a kettő zsidó for-
    radalom volt ?! írja T. Havasi Gáspár. A formai megjelenésük valóban az, mivel a TANULT
    ÉLCSAPAT döntő többsége , a zsidósághoz tartozott! Úgy mint a nagy tudósok zöme is !!
    Ezek miatt nevezik magukat a ” kiválasztott népnek” , azért mert ŐK alkották ( vagy részesei )
    a világ nagy filozófiai gondolatainak. Pl. A kereszténység ótestamentuma. A katolicizmus 2.000
    éve ebből táplálkozik ! ( kis testvére a zsidóság mózesi vallásának .)
    Azért rövidlátásra vall, amikor a NOSZF és a Magyar Tanácsköztársaságot ( mert volt más orszá-
    gokban is !) a lényeg ismerete nélkül : zsidózzuk ! Ez így, hazugság ! A valóság az, hogy mind a két rendszer, a ” szentesített” magántulajdonosi főúri-tőkés rétegnek üzent hadat, ezek frö-
    csögnek most teli szájjal hogy milyen ” szar ” rendszerek is voltak azok ?! Tévedésben vannak
    az urak: a szocialista rendszer működött és működni is fog, mivel mindig a TÖBBSÉG uralmát
    és viszonylagos jólétét biztosította!! Eltörölte a kiváltságokat !! Amely családoknak pl. a lovas-
    tengerész időszakában kiváltságai voltak, azoknak utódai köpködik – érvek nélkül – a SZOCIA-
    LIZMUST ! A másik: az ideológiai harc, az eszmék nemzetközi küzdőterén ?!
    Nézzünk körbe, minden földrészen – de különösen Európában – vallásháborúk dúlnak, to-
    vább szakadnak a ” történelmi egyházak ” akkor, amikor a TUDOMÁNY klónozással már
    ÚJ EMBERT tud alkotni ! Tehát, jól láthatóak a jelek, az emberek tudata nem tükrözi reáli-
    san a társadalmi valóságot, sőt : a többségnek még a modern világban is MESÉRE van szük-
    sége . A misztikum nagy úr, s erre a ” nemzeti propaganda ” is ezerrel rájátszik !
    De azokat a helyi földeket, amelyeket pl. 5 kat. hold nagyságig a tanácsköztársaság vezetése
    a NINCSTELENEKNEK gazdálkodásra kiosztott, a NÉP ma is “poletár földnek ” hívja !!!

    1. Hát akkor most boldog lehetsz, mert a Tanácsköztársaság folytatódott Kun Béla utódainak köszönhetően, igaz ez már kapitalizmus formájában, feudális jogokkal.
      Nos a kereszténységet lopták, majd átírták, a katolicizmust Saul csinálta. Nem kellett táplálkoznia arra épült. A kiválasztottság pedig le vagyon írva az ótestamentumban. Élcsapataiktól pedig jobb lenne, ha megszabadulna a világ. Amíg így lesz a többi nép itt nem rúghat labdába. Azt azért szintén illene tudni, hogy náluk az autizmus az átlagnál jóval gyakoribb, ami különleges képességeket hoz ki. Valamint az egyéb genetikai hibák is. Németországban emiatt külön intézetet hoztak létre.

      ”Azért rövidlátásra vall, amikor a NOSZF és a Magyar Tanácsköztársaságot ( mert volt más orszá-
      gokban is !) a lényeg ismerete nélkül : zsidózzuk ! Ez így, hazugság !” –
      Ezek szerint egy pigmeus forradalom az magyar. Jó nevezzük az általad kiválasztott nép forradalmának. Na és akkor mi változik, Kohn Béláék attól már magyarok lesznek és a magyarokért tesznek, mert az élet mintha nem ezt mutatná.

      ”A valóság az, hogy mind a két rendszer, a ” szentesített” magántulajdonosi főúri-tőkés rétegnek üzent hadat, ezek frö-
      csögnek most teli szájjal hogy milyen ” szar ” rendszerek is voltak azok”

      A tőkés réteg zömét bevándorolt zsidók hozták létre. – hát nem érdekes? A föld több mint 40 %-a zsidó bérletben, vagy tulajdonban volt. A tanácsköztársaság idején a jobb és magasabb állások zömét is ők foglalták el. Azaz megkezdték itt is a honfoglalást, nem csak Izraelben és másutt. Most fejezik be.

      ”Tévedésben vannak
      az urak: a szocialista rendszer működött és működni is fog, mivel mindig a TÖBBSÉG uralmát
      és viszonylagos jólétét biztosította!!” – A zsidó urak? – Mennyire működött, amennyire megengedték, és működni fog? – Itt a tömegek nem akarnak szocializmust. – nem is tudom miért. Talán mert már számtalan Kun -féle ül a fejükön, minek ezt fokozni. Gondolod megengedik, hogy a szocializmus a nemzet szocializmusa legyen, akkor hogyan fosztogathatnak?

      A lovas tengerész állama is zsidó hatalom volt, ugyanis a hatalom igazi birtokosai a gyáriparosok, a földbirtokosok, a bankárok, a tanárok egy jó része, az orvosi kar is zsidókból állt, stb., persze a színjátékot félre téve.

      ”De azokat a helyi földeket, amelyeket pl. 5 kat. hold nagyságig a tanácsköztársaság vezetése
      a NINCSTELENEKNEK gazdálkodásra kiosztott, a NÉP ma is “poletár földnek ” hívja !!!”
      Hát 5 holdon egy család soha nem élt meg. Paraszttól különben ilyet még nem hallottam. Aztán Rákosi földosztása meddig tartott,és mi értelme volt?
      A „nép” pedig nem is tart igényt 5 holdakra, mit is kezdhetne vele? Ma nagybirtokok alakulnak, és mindenütt folyik a földbirtokok koncentrációja.

      ”Nézzünk körbe, minden földrészen – de különösen Európában – vallásháborúk dúlnak, to-
      vább szakadnak a ” történelmi egyházak ” akkor, amikor a TUDOMÁNY klónozással már
      ÚJ EMBERT tud alkotni ! Tehát, jól láthatóak a jelek, az emberek tudata nem tükrözi reáli-
      san a társadalmi valóságot, sőt : a többségnek még a modern világban is MESÉRE van szük-
      sége. A misztikum nagy úr, s erre a ” nemzeti propaganda ” is ezerrel rájátszik !”
      Nem dúlnak vallásháborúk, ez csak látszat. Mindig annyi egyház van, amennyi a világhatalom fenntartására szükség van. A társadalmat egy szűk emberi réteg irányítja, meg a mögötte levő gazdasági hatalom, a többi a felépítményen való színjáték, tudod Shakespeare. Az emberek zöme fél és békében akar élni, inkább szenved a harc helyett. Az ember tudata az egyén számára tükröz, a tömeg számára nem. A tömeget nem a tudata, hanem a reklámok, agymosások éltetik, mint az általad nagy filozófiai gondolatoknak nevezett mózesi hazugságok.
      Amit írtál az is tekinthető klónozásnak, a zsidó etetések klónozásának. De azért kívánom, hogy élj boldogan ebben a tudatban.

      1. Havasi Gáspár szerint:
        2019-01-21 – 15:21
        Mit mondjak , elég zavaros egy válasz,hozzászólás , vélemény .
        Csak egy illusztris példa:”A „nép” pedig nem is tart igényt 5 holdakra, mit is kezdhetne vele? Ma nagybirtokok alakulnak, és mindenütt folyik a földbirtokok koncentrációja.”
        Ez így nem igaz ! Megélni meg lehet de meggazdagodni nem az biztos ! Ami itt most folyik a földekkel és sok más egyébbel az egy külön mese erre most nem térek ki .
        nem véletlen , hogy a XII. század óta a mindenkori hatalom igyekezett korlátozni a társadalmi , politikai befolyásukat több-kevesebb sikerrel.

        1. a közgazdászok szerint egy család megélhetéséhez, mezőgazdasági termelés, állat tartás, minimum 10 – 12 hold föld kell.
          Összeírás szerint 1920-ban az orvosok 83 %-a volt zsidó, a birók és ügyvédek 87 % volt az, az egyetemeken 60 % -ban zsidók voltak állományban, a diákok aránya elérte az 62 %-ot, az állam apparátusokban arányuk meghaladta a 40 %-ot. A bankárok szinte mind zsidó származásúak voltak. A gazdaság tulajdonosi aránya ipari termelésben 70 %, mezőgazdasági tulajdonban 24 %, kultúra területén 50 % volt a részük. Budapest lakosságának 24 %-a, vagyis minden negyedik ember. A tudományban mindig volt, van olyan háttér gojokból, akiket lehet képviselni, szószólójuknak lenni azoknak akik aztán a díjakat kapják.
          A NOF egy pucs volt, amit Trockij vitt végbe. Az ötös fogat minden tagja zsidó volt, köztük Lenin és Stalin is. És Putyin is közéjük tartozik. Szereti a pénzt, van is 200 milliárd dollárja.

          1. popej szerint:
            2019-01-21 – 23:18

            “Összeírás szerint 1920-ban az orvosok 83 %-a volt zsidó…”

            Jött is az 1920. évi XXV. törvénycikk…

          2. 1932 adat , nagyapámtól, 86 fő volt a század abból 6 – nak volt 6 elemije , 30 – 40 fő analfabéta volt ! Ne feledjük nagy oktatási program végén járunk ! Természetesen – az emlegetett népcsoport között – szinte egyáltalán nem volt olyan, aki ne tudott volna írni olvasni számolni ! A tankötelezettség akkor csak papíron létezett ! A 3. osztálytó fölfelé – nagyapám szerint- már
            ” elnézték ” azt ha valaki nem járt iskolába. ! Az emlegetett népcsoport viszont, kínosan ügyelt a gyermekei iskoláztatására. Hogyan lehetett volna az jogász, orvos stb. aki analfabéta ?
            Akárhogyan is szidják a ” kommunistákat” , az általános műveltségi szint emeléséért, ők tettek a legtöbbet népünk történelmében.

          3. popej szerint:
            2019-01-21 – 23:18

            És egyesek szerint ez is azt bizonyítja, hogy nem az Ő kezükben van a hatalom. Mert ugye ez csak a látszat.

        2. Havasi Gáspár szerint:
          2019-01-21 – 15:21

          ”Mit mondjak , elég zavaros egy válasz,hozzászólás , vélemény . „
          Na most melyik?
          Mert nem érted, vagy nem akarod érteni. A zavaros, ami nem érthető. De akkor, hogyan lehet zavaros elemeket kritizálni?
          ”Csak egy illusztris példa:”A „nép” pedig nem is tart igényt 5 holdakra, mit is kezdhetne vele? Ma nagybirtokok alakulnak, és mindenütt folyik a földbirtokok koncentrációja.”
          Hát nem is lehet megélni, maximum nyomorogni belőle. És a kisparasztok nem is nagyon éltek meg belőle. Ráadásul a föld aprózódott. Plusz ekkora terület gépi műveléshez kicsi volt, meg még gyakran a „kapa árát” sem termelte ki. Képzeld el a kornak megfelelő családot.
          Bizony folyik a termőföldek, erdők koncentrációja. Persze még sok más galádság is folyik, hiszen egy panama állam vagyunk. De nem is ez volt a fő téma.
          A mesékről pedig tényleg ne beszéljünk.

          „nem véletlen , hogy a XII. század óta a mindenkori hatalom igyekezett korlátozni a társadalmi , politikai befolyásukat több-kevesebb sikerrel.” – most ez mire is vonatkozik, miután állítólag én vagyok zavaros.
          Amúgy nem értünk egyet, de ez nem baj. Ilyen a vita.

  5. Ezért kell kilépni végre a rabszolgasorból, FÜGGETLENNÉ válni a megszálló hatalomtól.
    Az elnyomás eszközei: a kereskedelem, a pénz, és a római jogrendszer.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .