Lőrinc Koma agymosodája

“Mértéktelen népbutítás” – kemény levélben mondtak le előfizetést Mészáros Lőrincéknél

Mióta Mészáros Lőrinchez került, a korábban független Somogyi Hírlapnál dühöng az ellenséggyártás, a népbutítás, tapintható a megosztó szándék – panaszolta egy olvasó, konkrét példákat is hozva a propagandára.

“Számomra teljesen elfogadhatatlan az a mértéktelenül népbutító, végletekig egyoldalú, megosztásra törekvő, ellenséggyártó szándék, melyet a tulajdonosváltás óta a lap sugároz. Nem leszek elegáns, mert fiatalok mai szóhasználatával élek: (szinte szégyellem leírni) ‘behányok tőle'” – írta egy régi előfizető a Somogyi Hírlapnak, amely – 191 másik lappal együtt – az Orbán-közeli felcsúti milliárdos, Mészáros Lőrinc tulajdonába vándorolt a közelmúltban.

A Magyar Narancs Online idézte a kordokumentumnak beillő levelet, amelyből egyértelműen kiderül, az előfizetőnek a tulajdonosváltás utáni irányvonallal volt gondja:

“A propaganda, a kormányhirdetések gátlástalanul áradnak minden lehetséges formában, számolatlanul eltékozolva adóforintjaink milliárdjait, ahelyett, hogy azt a közjóra fordítanák.”

“Valamit magára adó, tisztességes megyei napilap nem lehetne kormánypártok szócsöve. A kormány kétkulacsossága mára minden képzeletet felülmúl! Nem akarok még külön fizetni is érte” – folytatta az olvasó…

…”Ez a szöveg már több mint szégyen, ez már gyalázat, mert a célja – ez nyilvánvaló – az érintettek elleni tömeghisztéria generálása.”- olvasható a levélben.

Korábban az Átlátszó írt arról, hogy Mészáros Lőrinc érkezése a Somogy megyei lapnál okozta a legszembetűnőbb változást, mivel a hírlap korábban azon kevés vidéki újságok egyike volt, amelyek még a helyi hatalomtól is függetlenek tudtak maradni, hiába próbálták a helyi potentátok a budapesti központnál is felnyomni a szerkesztőséget. A Médianapló blog szerint a kritikus publicisztikák számában 2015-ben a Népszabadság, a Magyar Nemzet, a Népszava és a Délmagyarország után a Somogyi Hírlap következett.

Azt nem tudni, hogy vajon más olvasók is lemondták-e előfizetésüket a propaganda miatt. A hírlap honlapján feltüntetett adatok szerint a napi eladott példányszám 14 859, az előfizetői 14 216 példány, s összesen 59 800 olvasó forgatja naponta a Somogyi Hírlapot.
(Forrás: HVG)

Bal-Rad komm: “…a Somogyi Hírlapnak, amely – 191 másik lappal együtt – az Orbán-közeli felcsúti milliárdos, Mészáros Lőrinc tulajdonába vándorolt a közelmúltban…”

-És akkor még ott vannak EGYÉB-nem a Jó Lőric Koma által tulajdonolt “habonymédiás” udvari szennycsatornák és egyéb közpénzeken abrakolt nyalonc igehirdetők.

A döbrögista média mára teljesen beterítette az országot! Ezerrel vetítik az álomvilágot a magyarok elé. Az ellenmaffiák médiája Sorost félti.

Azzal, hogy hová lett-mivé lett Magyarország, kik és hogyan síbolták el és miért?-ezzel egyik médium sem foglalkozik.

“Lőrinc Koma agymosodája” bejegyzéshez 5 hozzászólás

  1. Nem kell olvasni, nézni. Ennyi. Nem mintha a kormánytól független médiával elégedett lennék, de legalább úgy csinálnak, mint ha… Viszont a nemzeti portálokat/blogokat rendkívül gagyinak tartom, olvashatatlanok. Szerintem más is így van ezzel, erre bizonyíték az alacsony olvasottságuk.

  2. Pénztáros lölö már hypozott aggyal született.Most hypozni akarja a még oly kevés gondolkodó agyát is.De úgy néz ki,nem mindenkinek tetszik az ötlet.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .