Alakulunk, alakulgatunk!

Óriási pofon: Bulgária legszegényebb részével vannak partiban a magyarok

Bár a fejlett világ országaiban évről-évre emelkedik a születéskor várható élettartam, Európában mégis óriási különbség mutatkozik a nyugati és keleti országok között. Magyarország ráadásul kifejezetten rossz helyzetben van, a frissen vizsgált 470 európai régióból ugyanis a legrosszabb 40-ben 8 magyar is szerepel, beleértve az országos átlagot is. Így hazánkban gyakorlatilag olyanok a körülmények mint Bulgária legelmaradottabb gazdasági régiójában vagy Romániában. Mindez a valóságban azt jelenti, hogy egy magyar újszülött átlagosan várhatóan 9 évvel él majd kevesebbet, mint egy spanyol vagy svájci.

Bár a várható élettartam a világ szinten összes fejlett országában évről-évre növekszik, a mért adatok között mégis óriási különbségek mutatkoznak Európa különböző régiói közt – derült ki az Eurostat friss publikációjából. A statisztikai szervezet összesen 470 európai régiót vizsgált (beleértve az egyes országok átlageredményét is) a várható élettartam értéke szerint, ez alapján a legalacsonyabb mért érték Bulgária gazdaságilag legelmaradottabb régiójában, Severozapadenben született, ahol átlagos 73,3 éves korig élnek az emberek, míg a legjobb helyzetben a Spanyolország közepén, Madrid autonóm közösségben (mely egyben tartomány is) élők vannak, ott ugyanis az átlagosan várható élettartam 85,2 év.

Jól látszik tehát, hogy a különbségek óriásiak, Európa nyugati, illetve keleti része között majdnem 12 év a születéskor várható élettartam közötti különbség. Ami azonban ránk nézve a legaggasztóbb adat, hogy Magyarország igencsak a lista alsó részében szerepel, olyannyira, hogy a vizsgált 470 régió közül a hatodik legrosszabb adatot mi adjuk. Észak-Magyarországon ugyanis csupán 1 évvel magasabb a várható élettartam, mint Bulgária gazdaságilag legelmaradottabb részén, nevezetesen 74,5 év. Elkeserítő továbbá az is, hogy a legrosszabb 40 régió között összesen 8 magyar szerepel, beleértve az országos átlagot is, ami 76,2 életév.

Ezen kívül a Nyugat-Dunántúl szintén a nem túl emelkedett 43. helyet tudta csupán megszerezni az összesítettben, míg egyedül a közép-magyarországi régió az, amelyik kikerült az 50 legrosszabbul szereplő régió közül, de a 470-ből ez is csupán a 61. helyre volt elég.

A magyar összetett átlagnál egyébként Romániában rosszabb volt a várható élettartam érteke 75,3 életévvel. Szlovákiában viszont már 77,3 életévre számíthat egy újszülött, míg Bécsben ez a szám már 80,9 év, Ticino (Svájc) kantonban pedig 85.                                                                                                           (penzcentrum)

A balrad.ru kommentje a “KUNYERA” után!

Kérjük, anyagilag támogassa  a Bal-Rad-ot! – a piktogrammra kattintva Pay-Pal-on

PayPal - The safer, easier way to pay online!

vagy közvetlen postai úton:

Szabó Péter 

2747 Törtel,

Petőfi-ut. 12.

A beérkező adományokról olvasóinkat a “Köszönjük”– rovatban tájékoztatjuk!

Ha tetszett ez a cikk, ha egyetértesz a balrad.ru-val, oszd meg Facebookon, Twitteren, VKontakton – meg ahol csak lehetőséged van rá!

Bal-Rad komm: “…Magyarország igencsak a lista alsó részében szerepel, olyannyira, hogy a vizsgált 470 régió közül a hatodik legrosszabb adatot mi adjuk…”

– Még egy kis nyögdíjkorhatár – korrekció, egy sikeres klinikai gyógyszerteszt – program, és máris megoldódik vajdaság nyögdíjproblémája.

“Alakulunk, alakulgatunk!” bejegyzéshez 44 hozzászólás

  1. Admin!
    Ezzel az adattal pont ne példálózzon egy kommunista! Mert miből állapítják meg a várható élettartamot? A közelmúlt halálozási adataiból! Röviden ez inkább az elmúlt 70-80 év lenyomata az ember életében, mintsem a még meg sem születettek várható élettartama. Egyébként amire ki akarsz lyukadni, azzal egyetértek. Nevezetesen azzal, ha az idős korosztály megkapná az Őket megillető megbecsülést, elégséges nyugdíjat, akkor valószínűleg valamennyire emelkedhetne az élettartam.
    A másik. Szerinted Nyugat-Európában olyan rózsás a helyzet? Persze az volt az elmúlt 50 évben, a szociális és a nyugdíj rendszer meg még kitart. Vajon ugyanolyan élet vár ott a most születőre, mint mondjuk a nagyszüleire? Biztos, hogy nem! A szimpla migráció kizsigereli a rendszert, az Iszlamizáció pedig a kegyelemdöfés lesz a nyugat számára!

  2. Pécs alatt
    Kapopsvártol délre
    A Tisza parján
    Budapestöl keletre a slovák határ alatt
    Békéscsaba körzete.

    Mi már rég feltérképeztük a nyomortelepeket.

    Aggaszto,hogy már nyugaton is a CSepreg féle kisvárosok kezdenek lecsuszni lakoi elszegényedni, a szolgáltatások megszünni.

    1. A 10 ezer lakos alatt lévö magyar városok,melyek nem a turistákbol élnek
      halálra vannak itélve.

      Miért?
      A Hülye ISO eu törvény miatt.
      Ugyan azt a beruházást kell elvégezni Csepregen egy hamburgeresnél,mint Budaörsön a MCdomaldsban.

      Ki az a barom aki több száz milliot invesztál napi 20 ezer ft forgalomnál.?

      Elvtársak valamit nagyon elbasztatok az iroasztalnál.

      1. Akkor vegyük a kisvárosokba a kiskereskedelmet.
        Ruhát elektronikát mindenki a netröl rendel.
        Tehát Csepregen nincs ruha bolt
        Tehát Csepregen nincs elektro bolt
        Tehát Csepregen nincs hamburgeres
        A Szebnapokat megélt Csepreg kezd egy szellem városá válni.

        A skaynet a fuvoszenekaron kivül csak ezt találta Csepregröl.
        Hát akkor nézzük Csepreget, kapaszkodjanak mert Durva felvétel Csepregröl.

        1. Elemezzük ki a Videot.
          Rozsdás zöld kapu amit utoljára Kádár idelyében festetek le.
          Máv beton kerités amit még Kádár idelyében nyultak le a Mávtol.
          Járda az 80X80cm széles beton kockák amit még Kádár idelyében betonoztak.
          Vasbeton oszlopok kátránnyal itatott fenyö oszlopok vasbeton alapon légkábelok Kádár idejéböl. Sehol egy ember az utcán,a nyugdijasok apátiában fekszenek a Kádárkockákban,
          mert az olcso,és kihuzzák következö nyugdijig.
          A Fiatalok Ausztriába mosogatnak szüretelnek,azt pont ott áll a Suzukia a kavicsos patkán.

          Hirtelen 1940 években Hitlerék által fejlesztett motorral beviharzik egy 50éves Honeker Ifa.

          Orbán: Te erre az országra mondod,hogy europa motorja?
          Rájöttem Orbán humorista. 🙂

          1. Igen, ott a pont megint Igornál!
            A vidék – ami az ország nagyobbik része – még mindig abból él, amit Kádár idejében építettek fel azok a (mai) öregek, akik mellé folyamatosan települnek a cigányok, ez egy menthetetlen helyzet, a magyarok kihalása a végső cél, nem is kell irtani minket már, magunktól kihalunk, és orbán fajtája fogja benépesíteni a Kárpát medencét! Mert ez a végső cél.

          2. T. Igor ! … vörös csillagos ötös ! Az általad vázolt valóság : siralmas , de nem csak
            Csepregen . Hol vannak a felelősök ? Hány gazembert bűntettek meg azok közül
            akik 100 meg 100 milliókat raboltak ?! Senkit. Vajon meddig kell még várni, az
            igazságosságra , amely ha Mi nem teszünk érte, magától és a rendszert működte-
            tőktől nem fog eljönni !

  3. Sub Zero szerint:
    2018-09-25 – 07:16

    Minek pattogsz barátom?
    Ezt a felmérést a ‘nemzeti’ szolgáltatók végzik, a várható életkörülmények változásának figyelembe vételével;
    a kormány számára is és nem a kommunisták készítik!

    Igaz, hogy a kormánynak készített tanulmány szerint -állítólag- emelkedik a magyarok várható élettartama a jelenlegihez képest, csakhogy a nyugati országokban a magasabb jelenlegi megélt élettartamhoz mérten , sokkal nagyobb mértékben növekszik várhatóan, mint itthon.
    Ha ezt nem érted, menjél panaszra főnöködhöz, a csúti “geci”-hez, hogy neked nem csak a várható élettartamból jutott kevesebb.

    Egyébként a statisztikában eleve csalnak,
    mert az utóbbi években nemhogy emelkedett volna, hanem egyenesen csökkent a férfiak szocialista időkhöz mért megélt élettartama. Ez is statisztika, csak ez sem fér bele a “győzelmi ” jelentésekbe.

    “idős korosztály megkapná az Őket megillető megbecsülést, elégséges nyugdíjat, akkor valószínűleg valamennyire emelkedhetne az élettartam.”
    nem csak ezekről van szó,
    hanem az egészséges életmódhoz való minimális feltételeket,
    minimum az elégséges egészségügyi ellátást kellene biztosítani és nem azt, hogy a nyuggert le kell gyilkolni a kórházakban, hogy csökkentsék az állami kiadásokat, amit valakik meg nagykanállal lopnak el a társadalom elől!

    “ugyanolyan élet vár ott a most születőre, mint mondjuk a nagyszüleire? Biztos, hogy nem!”
    Nocsak egy jóstehetség veszett el benned?
    Ezt az üveggömböd súgta, vagy a kártyából olvastad ki?

    Gondolom nem lesz semmi hozzáfűznivalód, mint más egyebekhez sem, amiben a csúti aljas garázdálkodásáról esik szó, mert -igazad van- a védhetetlent nem lehet és nem is érdemes védeni.

    1. Nincs üveggömböm és jós sem vagyok, viszont hozzáfűzni valóm van.

      Sajnos meg kell erősítsem azt, hogy a “jóléti demokráciákban” most születetteknek közel sem lesz olyan jó életük, mint nagyszüleiknek. Komoly változások előtt állunk. Ezért az ilyen élethossz kutatások nem jelentenek semmire garanciát.
      1. A migráció miatt megváltozik a kulturális-etnikai összetétel.
      2. Az iszlamizáció miatt életveszélyesek lesznek a nagyvárosok.
      3. Most még csak No-Go zónák vannak, viszont ha ez így megy tovább, a népesedési adatok alapján, ki fognak alakulni, külön fognak válni iszlám és keresztény országrészek, sőt országok. Ez előre vetíti egy újabb világháború kockázatát. (Mind a két világháború Európából indult, minden más fegyveres konfliktus csak helyi maradt.)
      Végül, hogy ezeket az állításaimat többek között mire is alapozom, egy kis olvasni, látnivaló:
      https://www.youtube.com/watch?v=DefbCXnTpM4
      https://vilagfigyelo.com/igy-koszont-el-a-belga-kepviselo-honfitarsaitol-es-keri-tolunk-fogadjuk-be-igazi-magyar-testverunkkent-adrien-jassogne/

      1. Látom a “nemzeti tájékoztatásra ” kidobott 10 milliárdok nem voltak feleslegesen kidobott pénzek, csont nélkül benyaltad.
        Le se tudsz kattanni a migrácsozásról,
        mintha nálunk nem az egészségügy , vagy a romákok gyilkolnának le öreg korodra hamarabb, vagy éhen halsz, mintsem egy színes.
        Ja erre nem irányult a takony eligazítás?

        ved észre, az 1.) 2.) 3.) pontjaidban ha romákokra cseréled a migráció-muszlim szavakat, már egyből a mai Magyarországról beszélsz…..

        ““jóléti demokráciákban” most születetteknek közel sem lesz olyan jó életük, mint nagyszüleiknek. ”
        ezért még megrovást fogsz kapni a főnöködtől, hogy olyat merészelsz állítani, hogy a nagyszülők, azaz a bőven 1990 előtt éltek jobban éltek a szocializmusban, mint a mostani demokráciának hazudott és az élhetőbb-gazdagabb jövőt hirdető vajda birodalmában.
        Mi lesz akkor a győzelmi jelentésekkel? Tagadod. Nagyon helyes.
        Ej, ej.
        Kihúzhatja magát Admin, mert a kommunista megtérés útján jól haladsz.

        A világháborúkat sosem az átlagemberek közötti feszültség szülte és még csak nem is Európában,
        mintsem a háttérhatalom itteni megnevezéssel nemzetközi kapitalista tőkeérdek robbantotta ki és javarészt az Újvilágban találták ki.

        Szóval felesleges egy világháborúba a muszlimokat, migrácsokat belekeverni, mert ez nagyfokú tudatlanságról és a világ meg nem értéséről tanúskodik.
        Persze ez nem azt jelenti,
        hogy a kapitalista tőke “krémje” ne robbantana ki népek közötti konfliktust ( mint ahogy eddig is), amivel mind a gazdaság és a népesség súlyozását megváltoztatja a saját hatalma haszna szerint.

        Nem linkelek be semmit, de melegen ajánlom Drábik előadásainak meghallgatását.

        1. Jóléti demokrácia. Szerinted Magyarországról beszéltem? Nem igaz, hogy mindent nevén kell nevezni, mert különben félreérted! A jóléti demokrácia alatt Svédországot, Németországot és többek között Franciaországot értettem. Még véletlenül sem a volt szocialista országokat!
          Egyébként nem nyaltam be semmit, ami az általad nemzeti tájékoztatásnak nevezett oldalakról jött! Nem tudom, hogy elég figyelmesen olvasol-e, de azt észre vehetted volna, hogy a két linkben szereplő ember külföldi, semmi közük a Fideszhez!
          A világháborúk Európából indultak. Ezzel remélem nem akarsz vitatkozni. Persze, hogy a háttérhatalom robbantotta ki, ezzel sem mondtál újat. Azt viszont figyelmen kívül hagyod, hogy ugyanez a háttérhatalom a világ sok pontján próbált kirobbantani világháborúkat, viszont ezek nem terjedtek tovább.
          Drábikkal kapcsolatban pedig jó lenne, ha mégis csak belinkelnél valamit, ahol a Fidesz kormányt kritizálja!

          1. Sub Zero szerint:
            2018-09-25 – 19:39

            Pedig már azt hitem, hogy elhiszed a csúti kijelentését, miszerint egyre nagyobb jólétben és demokráciában él Magyarország népe.

            Az egyföldi a nő, hát nemi erőszakba belezakkant és öngyilkost itthon is találsz, csak azok tragédiája nem mindig kerül fel a világhálóra. Persze nem fekával, csak hétköznapi romával.
            Egyébként ha lett volna vér a nőben, akkor fog egy pisztolyt és maga előtt átküld a túlvilágra pár muszlimot, vagy honi politikust.

            A másik ember meg majd rádöbben, hogy nálunk nem tud megélni és szép sutyiban visszasomfordál. Bár ilyen tükörarcokra mindig szüksége lesz a zsidesznek és tol neki majd a magyar adófizetők pénzéből, hogy reprezentálhasson vele.

            Világháborút a XIX. században csak Európában lehetett, mivel európai érdekterület és hatalmi érdekszféra volt minden földrész, kivéve Amerikát, de az meg kellően homogén.
            Attól, ha valamelyik kontinensen (ráadásul nagyon nagy brit fölénnyel) kirobbantanak egy helyi konfliktust, abból nem lett volna világháború, mert az angolok gyors világszintű győzelmével végződött volna.
            Ezért kellett az anyaországokban, maguk a hatalmon levők megbuktatására háborús válságot generálni.
            A háború célja a világ befolyási övezetének újraosztása és mérhetetlen eladósítás volt.
            Mindkét háborúnak egyedül a jenki bank és ipari tőke lett a fölényes nyertese.
            Megtörték a gazdaságilag egyre erősebb Németországot-császárságot, leamortizálták az angolok világuralmi pozícióját úgy, hogy látszólag az angolokat segítették, valójában átvették a helyüket.

            Látom Drábikról semmit sem tudsz.
            Nem a zsidesz kormány kritizálásával foglalkozik, hanem a világpolitikai események történetiségét, hátterét és motívációit tárja fel és segít megérteni az előadásaiban.

            Úgyhogy próbálj kicsit kiszakadni a narancs ködfelhőből és a világ mozgatórugóira figyelni, mert a világ nem a narancs körül forog!

          2. “Látom Drábikról semmit sem tudsz.
            Nem a zsidesz kormány kritizálásával foglalkozik, hanem a világpolitikai események történetiségét, hátterét és motívációit tárja fel és segít megérteni az előadásaiban.”
            Drábik idézet: Gyurcsány a pénzhatalmi világelitnek egy hazai szervilis talpnyaló kiszolgálója.
            Miután előhozakodtál Drábikkal, csak annyit kértem, hogy egyetlen kritikát linkelj be tőle, amiben a Fideszt kritizálja. Nem tudsz. Inkább állítod, hogy Drábik csak világpolitikai vonatkozású témákkal foglalkozik, ami persze hatalmas ökörség, de mindegy.
            Itt egy ilyen: https://www.youtube.com/watch?v=iaBt8jQiJFA
            Egy másik: https://www.youtube.com/watch?v=ISNkoQsOFIo

          3. Sub Zero szerint:
            2018-09-26 – 16:48

            Látom egyrészt a döbrögi ment az agyadra, mint imádatod tárgya, másrészt elqúró, mint útálatod tárgya.
            Elég egyszerű világképed van!

            A magyar szavakat remélem még érted.
            Még egyszer, idézem amit fentebb írtam:
            “Nem a zsidesz kormány kritizálásával foglalkozik, hanem a világpolitikai események történetiségét, hátterét és motívációit tárja fel és segít megérteni az előadásaiban.”
            ezt most is fenntartom.

            Az, hogy Jakab meghívta egy idiótaságra és a FEMA táborok kapcsán 11 percből egyetlen egy mondatot szentel táncoslábúnak – ami részben igaz is- de ez ellentétes az állításommal.
            Egyébként sok naív ember becuclizta, a szemétégető nem állami, hanem magánberuházás, talán a tulajok elképzelésével kellene foglalkozni.
            Az pedig minden tiszteletem Drábiknak,
            de azt biztosan nem tudja bizonyítani, hogy elqúró Fema tábort rendelt meg és jobb esetben is nem egy szemétégetőt.

            A másik linkedben
            pedig Drábik meg sem szólal, csak Kalmár Lászlót bemutatja.
            Most ezzel mit is akartál bizonyítani szerencsétlen?
            Hogy Kroko élvezkedve meséli, milyen háborút vívott a bírósággal?
            Segítek neked.
            Manapság döbrögi kormánya közérdekű adatokat hamisít meg és elhallgat, sőt bírósági végzés után sem ad ki, amit törvény szerint ki kellett volna felszólítás nélkül is adniuk.
            Ja elqúró idejében legalább lehetett pere vinni, de manapság nincs bíróság, amelyik ne utasítana el egy ilyen beadványt a csúti ellen!
            “Boldog karácsonyt”,
            ha egyáltalán felfogod ennek a “geci” szájából elhangzott képviselői kérdésre adott válasz tőmondatnak a súlyát és értelmét.

            Drábik pedig annyira nem hülye, hogy az éppen regnáló hatalomnak nekimenjen, főleg azért sem, mert európai képviselő szeretne lenni.
            De az, hogy a vajda még él és háttérhatalom hagyta 4-edjére is a trónra ülni és még nem lövette ki,
            ez a bolondnak is jelzés értékű, hogy a háttérhatalomnak nincsen baja vele, azaz a vajda mindenben alázatosan kiszolgálja a háttérhatalmat.
            Na erre varrjál gombot narancsfej!

            Olyat pedig – ha felfogtad amit írtam- akkor láthatod, nem szóltam olyat, hogy a zsidesz kormányt bármikor is szidta…………
            ügyes a terelő terelő műveleted, de neked sem jött be,
            mint ahogy a csúti terelésén is a többség könnyen átlát……. mármint az, aki nem bégető birka!

          4. olvasó szerint:
            2018-09-26 – 18:18

            Élvezettel olvasom pengeváltásaitokat, de azért ellentmondásokba nem kellene keverednetek…

            “Drábik pedig annyira nem hülye, hogy az éppen regnáló hatalomnak nekimenjen… ”

            Ha jól tudom (sejtem), momentán a regnáló hatalom, az a pénzügyi háttérhatalom. Drábik pedig attól lett híres, hogy e hatalommal kapcsolatban végzett felvilágosító, ismeretterjesztő tevékenységet. Vagyis éppen, hogy a regnáló hatalomnak ment neki… Akárcsak Bogár László. Én azt mondom, hogy mindkettő emlegetésével csínján kellene bánni, mert a hitelességük (szerintem) erősen megkérdőjelezhető. Kíváncsi lennék mindkettőjük fizetési cédulájára, hogy ki a kifizető…

          5. “Olyat pedig – ha felfogtad amit írtam- akkor láthatod, nem szóltam olyat, hogy a zsidesz kormányt bármikor is szidta…………”
            Nem terelő hadművelet volt. Egyszerűen csak arról van szó, hogy ész nélkül szidod a Fideszt. Majd egy olyan emberrel példálózol, aki ezt soha nem tette. De mit is várhatnék mást, amikor hozzászólásaimra egyből, mint valami cilinderből a bűvész, rögtön előrántasz valami fideszezést. Ez azért van, mert nincs valódi érved.

          6. Sub Zero szerint:
            2018-09-26 – 21:27

            Néked aztán van valami jó vastag az orcádon!
            Pl. amikor én és többen is elmagyarázzuk neked, hogy a szargenderini 12 pont jelentés miről is szól és nem a kerítésről, meg a migrácsokról és csak 2-3 pont a 9 ellenében, amiben hazudott, sőt le is vezetjük a számodra ,
            utána lapítasz, mint az a barna a fűben.

            Elhiheted, jó okom van szidni, vastagon személyes okom is, annak ellenére, hogy 2010-ben még hitem nekik és az aktivistájuk voltam.
            És látom, hogyan nyírják ki a magyar nemzetet.
            Igen, zsideszsezek, mert minden álságos tettük mögött meg kell látni, semmit sem az országért és népért tesznek!

            És mi más választ is vársz, amikor majd minden hozzászólásodban az aljadék fizesst mentegeted.
            Vagy épp elqúrót szidod, meg az 50 év szocializmusát okolod.
            Ugyanakkor te beszélsz érvekről, amikor érvek felsorakoztatása után elmenekülsz a vita elől? Ez nem éppen a te érveid hiányára vall?
            Mint ahogy most is.

            Látom fentiekben sem esett le neked semmi,
            mert a fentebbi embert nem is a zsidesz ellenében hoztam szóba, hanem világpolitika és migrácsozás kapcsán példának.
            Viszont a 11 perces előadás linkjeid egyáltalán nem támasztották alá azt amit bizonyítani akartál volna velük, miközben sok órás egyéb előadásai vannak Drábiknak, amiben tényleg lehet kizárólag magyar vonatkozású napi politikai véleményt hallani tőle, de ezeket úgy látszik nem is ismered, mert akkor nem a két nagy semmiről szólót linkeled be.

            De te csak a vajda és elqúró relációban tudsz gondolkodni.
            Szóval barátom érveket gyűjts és ne zagyvaságokat.

          7. Rosi Nante szerint:
            2018-09-26 – 19:54

            Gondoltam egy kis értelmes vitával lehet tágítani az ismereteinket és egy kicsit szórakozni-szórakoztatni.

            Igazad van abban, hogy van ellentmondás Drábik ról szóló kijelentésemben, mert a háttérhatalomnak nekiment és még életben van más lázadókkal szemben. Biztosan ennek is van magyarázata.
            Drábik annyira nemzeti, hogy a baloldalt elítélje, de a jobbról nagyon csínján mond rosszat. Ennek is meglehet a maga oka. Annyira nem lüke, hogy ne látná át a vajda tevékenységét.

            A bogár lacibácsi volt államtitkár helyettes és eco tv betelefonálós műsorvezető úrral épp nincsen jóban, mert bogárnak már túlontúl hosszúra nyúlt a nyelve.
            bogárnak egyértelmű, hogy honnan érkezik a fizetési borítékja.
            Egyszer egyik személyes előadásában maga is bevallotta, hogy nagy hiba volt a széllel szembe pisálnia.

          8. olvasó szerint:
            2018-09-27 – 09:33

            Nincs közöttünk véleménykülönbség, ezért a vita most elmarad.
            Majd legközelebb. :DD

          9. Szerinted! Kizárólag szerinted nem támasztottam alá azt, hogy Drábiknak igenis vannak hazai vonatkozású megállapításai. Ott van abban a 11 percesben fehéren-feketén. Nem menekülök a vita elől, csak egy idő után elegem lesz olyan emberrel vitatkozni, aki a szemmel látható tényeknek sem hisz, aki úgy vitatkozik, hogy nem lezár egy témát, hanem egy újat kever a pakliba. Vita stílusod ezért nem alkalmas valaminek a tisztázására, hanem éppen ellenkezőleg csapongásaid eredménye egy hatalmas káosz.

          10. Sub Zero szerint:
            2018-09-27 – 11:14

            Mi van benne abban a 11 percben szegénykém?
            Mit bizonyít az egyébként is elméleteket gyártó és kereső Jakab műsorában a FEMA táborokról esett szó.
            Ja, hogy elqúró rendelte meg?
            Nem kéne azt valami erőlködéssel bizonyítani.
            És hol van a tulajdoni érdek, mert mintha az nem állami, mintsem magántulajdon lenne, ergo a terveket a beruházó tulajdonos nyújtotta be és nem az állam. Én összeesküvés hívőként mondom, ebben az összefüggésben most éppen felejtős az egyébként szintén egy aljadék fleto.
            Mert 11 percből érintőlegesen megemlíti (az egyébként bő nyálú bizonyításra szakosodott Drábik), hogy a háttérhatalom embere.
            No és? Mintha ezt ne sejtette volna bárki. És mi van a csúti törpével, aki soros ösztöndíjasaként rontotta a levegőt? Akit még nem nyírt ki a háttérhatalom, sőt 4.ik kormányt alakíthatott? Miközben amelyik vezető keresztbe tesz a háttérhatalomnak, azt gyorsan baleset, vagy valami gyógyíthatatan kórság emészti el?

            Az, hogy táncoslábú állami adatszolgáltatást hamisított meg veressel?
            Mindenki ezt csinálja, a csúti is.
            Most is az megy barátom, nem véletlenül szokta az új kormány tevékenységét a stat hivatal vezetőjének menesztésével kezdeni. Csak tudod most már perelni sem lehet, nem érdemes és amennyiben alkotmánybírósági elmarasztalás születik (nagy szó ) a csúti és bűnbandája akkor sem adja ki a kért információkat és adatokat.
            Aztán boldog karácsonyt kíván.
            Mert persze te benyalod a 2, 6%-os inflációt is. Látszik, az asszony jár nálatok is bevásárolni.
            Az, hogy épp ma hallottam a stat hivataltól, hogy az utóbbi egy évben 173.000 fővel csökkent a munkanélküliek száma és a dolgozók száma 39.000-rel nőtt, míg 9.000-ren jöttek haza nyugatról.
            Na, ha van vér a pucádban, rakd össze ezeket a számokat.
            Ezek még ahhoz is hülyék, hogy logikusan hazudjanak!

            Na mi lesz V. Kutya szar-gender-ini 12. pontos jelentésének elemzésével?
            Mert azóta nem szóltál hozzá, amióta kijelentetted, hogy az egész hazugság és különben is a migrácsok, meg a kerítés…………. na ennyit a te vitaképességedről és érvedről.

            A káosz csak a narancsbirkák fejében uralkodik…..mint mosogatólé és a káposztalé ozmotikus elegye.

          11. Tessék, ahogy kérted, bár nem tartozik a témához, mégis válaszolok, csakhogy ne gondold, ha a vitapartnered nem válaszol, akkor igazat ad neked. Ki kell ábrándítsalak, a vitapartnered lehet azért nem válaszol, mert belefáradt a hülyeségeidbe! Ne gondold, ha vég nélkül rugózol egy témán akkor igazad is lesz.

            1. Az Alkotmánybíróság hatáskörét nem korlátozták: egyes tekintetben nőtt, másokban – volt, hogy testület kérésére – csökkent.

            2. A választókerületek újrarajzolása az Országgyűlés alkotmányos kötelezettsége volt és –szemben a korábbi szabályokkal – éppen ez biztosítja a választójog egyenlőségét.

            3. Az Európai Unió Bizottsága részletes vizsgálatnak vetette alá a 2010-ben elfogadott magyar médiaszabályozást: ennek során bebizonyosodott, hogy az új törvények teljes összhangban vannak az uniós joggal.

            4. A külföldről finanszírozott nem-kormányzati szervezetek „regisztrációja” az átláthatóságot szolgálja: ha elfogadnánk a jelentés érvelését, az azt jelentené, hogy az egyesülési jognak a transzparencia követelménye – egy kiiktatandó – gátja.

            5. A „Stop, Soros!” törvénycsomag célja a Magyarország Alaptörvényében és a releváns nemzetközi dokumentumokban egyaránt szereplő első biztonságos ország elvének érvényesítése a magyar és uniós állampolgárok biztonságának garantálása érdekében.

            6. Magyarország Alaptörvénye a hagyományos európai családmodellt részesíti védelemben, de garantálja a férfiak és nők teljes egyenjogúságát is.

            7. Magyarország Alaptörvénye alapján a házasság kizárólag egy férfi és egy nő közötti kapcsolatként értelmezhető, ami nem korlátozó, hanem a józan észnek és a hagyományoknak megfelelő meghatározás.

            8. Éppen az áll összhangban a nemzetközi jog eredeti értelmével, hogy a magyar hatóságok nem nyújtanak védelmet olyan menedékkérelmezők számára, akik biztonságos országból vagy ilyen országon keresztül érkeznek Magyarországra.

            9. A magyar tranzitzónák a vonatkozó uniós irányelvnek megfelelően lettek kialakítva, Szerbia felé nyitottak, ezért fogalmilag nem zárt létesítmények.

            10. A röszkei határátkelőnél történt cselekmények miatt megvádolt Ahmed H. ügyében még nem született jogerős ítélet, ráadásul a hatalmi ágak szétválasztásának alapelvét sértené, ha a kormány bármilyen úton beavatkozna az eljárásba.

            11. Magyarországon az új szabályozás szerint sem tilos a munkabeszüntetés.

          12. “Sub Zero szerint:
            2018-09-27 – 12:01 ”

            “http://balrad.ru/2018/09/16/on-megszavazta-volna-a-sargentini-jelentest-szavazzunk/#comment-116119”

            Amennyiben V. Kutya megengedi, idézném:
            “V.kutya szerint:
            2018-09-16 – 18:26
            Én megszavaztam volna.
            A 12 fő pontokban:
            1.
            kijelenti, hogy a Parlament aggályai a következő kérdésekre vonatkoznak:
            (1) az alkotmányos és
            a választási rendszer működése;
            (2) az igazságszolgáltatás és más intézmények függetlensége, valamint a bírák jogai;
            (3) a korrupció és az összeférhetetlenség;
            (4) a magánélet védelme és az adatvédelem;
            (5) a véleménynyilvánítás szabadsága;
            (6) a tudományos élet szabadsága;
            (7) a vallásszabadság;
            (8) az egyesülési szabadság;
            (9) az egyenlő bánásmódhoz való jog;
            (10) a kisebbségekhez tartozó személyek –köztük a romák és a zsidók –jogai, valamint
            a kisebbségekkel szembeni gyűlölködő kijelentésekkel
            szembeni védelem;
            (11) a migránsok, menedékkérők és menekültek alapvető jogai;
            (12) a gazdasági és szociális jogok
            A teljes szöveg itt található:
            https://szabadmagyarszo.com/wp-content/uploads/2018/09/20180704_EP_SargentiniJelent%C3%A9s_HU.pdf
            Tekintettel, hogy ma itthon egy magyarnak kisebb alapjogai vannak, mint az EU-ban egy migránsnak, én határozottan megszavaznám. És most hagyjuk, hogy a FIDESZ bizonyítottan és vállaltan pénzért árulja a HAZÁT, miközben ő maga hazaárulózik – botrányos!”

            Barátom!
            Úgy mellébeszélsz, mint vak a színes fehérneműnek.
            Hogy könnyebben felfogd, azért segítettem V. Kutya 12 pontjának idézetével, mert te teljesen másról papolsz.

            Kezdheted elölről!

          13. Akkor nekem is be kell másolnom, így egyszerűbb a cáfolat pontról pontra, mert másból nem értesz!

            (1) az alkotmányos és
            a választási rendszer működése;
            Ezt pont megválaszoltam:
            1. Az Alkotmánybíróság hatáskörét nem korlátozták: egyes tekintetben nőtt, másokban – volt, hogy testület kérésére – csökkent.

            (2) az igazságszolgáltatás és más intézmények függetlensége, valamint a bírák jogai;
            Na ezt is pont fordítva látom:
            A bevándorlást segítő szervezetek a független bíróságok működését befolyásoló eszközökkel akarnak érvényt szerezni céljuknak.

            (3) a korrupció és az összeférhetetlenség;
            Na ez pont van, de egyetlen olyan európai országot mondjál, ahol nincs!

            (4) a magánélet védelme és az adatvédelem;
            Ezt nem is tudom hova tenni. Adatvédelemmel kapcsolatban inkább a facebook-ot kéne felkérdezni.

            (5) a véleménynyilvánítás szabadsága;
            Erre pont magad vagy az ellenpélda. Kormányellenes fröcsögéseidet holnap és holnapután is folytathatod. Kutyát sem érdekel.

            (6) a tudományos élet szabadsága;
            Ja, hogy a finnugorizmus megdőlni látszik vagy mi más a gond?

            (7) a vallásszabadság;
            Erre korábban válaszoltam, keresd ki.

            (8) az egyesülési szabadság;
            Bármikor lehet egyesületet alapítani, a kormány nem szól bele.

            (9) az egyenlő bánásmódhoz való jog;
            Ahogy Te is mondod a migránsnak már több joga van, mint egy őslakosnak. Tehát ez pont fordítva igaz!

            (10) a kisebbségekhez tartozó személyek –köztük a romák és a zsidók –jogai.
            Erre frappáns választ adtam korábban. A memóriád, mint az aranyhalnak…

            Folytatom, ne aggodj!

            (11) a migránsok, menedékkérők és menekültek alapvető jogai;
            Sargentini kevesli ezeket. Te is? Bravó!

            (12) a gazdasági és szociális jogok
            Erről meg majd ha időm engedi.

            Ennek tükrében a Sargentini jelentés támogatása felér egy hazaárulással!
            Én akkor sem támogatnám, ha csak egyetlen olyan pontja lenne, amivel nem értek egyet!

          14. Sub Zero szerint:
            2018-09-27 – 18:22

            1. Nehéz megértened,
            de itt arról van szó, hogy a kőbe vésett alkotmánnyal van baj,
            az alkotmánybíróság nem független, hiszen egy jóbarát egy pártkatona karmaiba nyomták és nem demokratikus elveken, mintsem hordaszellemben működik.
            Alkotmányos az, amit a csúti kigondol és 2/3-os hordája megszavazza.
            ” A választókerületek újrarajzolása az Országgyűlés alkotmányos kötelezettsége volt”, persze, hogy a hordának jobb legyen, ezért alkotmányoztak róla a kisebb mint 50%-al megszerzett 2/3-dukkal..
            Miért is kellett átrajzolni épp most 27 év után?

            2. fordítva áll igen a szemüveged.
            ” az igazságszolgáltatás és más intézmények függetlensége, valamint a bírák jogai” hol látsz ebben a sorban egy szót is a migrácsokról és a segítőikről?
            Bármilyen hihetetlen neked, de a bíróságok munkája másból áll, mintsem migrácsozásból.
            A bíróságokhoz való hozzányúlást meg még maga a narancshorda sem tagadja.

            3. Ebben a jelentésben a magyar kormány tevékenységéről van szó és nem más országéról.
            De ha mondjuk francia honban vízbe fojtják az embereket, akkor nálunk is követni kell a példát?
            Ez nem válasz. Bár egy gyenge beismerésnek tekinthető, hogy elismered, korrupt az országvezetés.
            Az összeférhetetlenségre már szót sem pazarolsz.

            4. nem tudod hova tenni? Ez egyedül a te képességed szocproblémája.
            Hogy nap mint nap derülnek ki politikai célú törvénytelen listázások, hogy véletlenül állami szervezetektől személyes adatok listája kerül az utcára?
            Ja, most már államszervi határozat sem kell valakinek a megfigyelésére. Ez is új neked.

            5. Már megint tudatosan hazudsz!
            Nagyon jól tudom, hogy listán vagyok, a gépembe is rendesen belemásznak alkalmanként, csak még egyelőre nincs kimondva törvényben a büntetés a véleménynyilvánításért.
            De azért csak kérdezd meg azokat, akiket munkahelyükről kimondott véleményük miatt rúgtak ki.
            És tesznek is a “fröcsögés” ellen, mivel a kurucinfot is benyelték és a kormány gazdaságpolitikájának elemzéséért másodpercek alatt vettek le a kurucról.
            Pedig zsideszes elvtársak nyilatkozataira, statisztikai hivatal adatainak linkjére épült.
            Ja, kellemetlen volt nekik.
            Egyébként nem fröcsögök, hanem a tény valóságot írom le, ízlésvilágommal fűszerezve.
            Na ennyit a véleménnyilvánítás szabadságáról, amibe a plakáttörvény is benne van, meg hogy a gázszerelő és casinocézár médiájába nem kerülhet akármi bele.

            6. Ugye nem is hallottál az AKADÉMIA gondjairól.
            Arról sem, hogy a tudományos oktatás, az iskolarendszer mélyrepülésben van.
            A többit ne is részletezzük.

            7. A vallásszabadság nem a férfi és nő viszonyát jelenti……..Gondolom az 1563-as tordai országgyűlésről még nem is hallottál.
            Hanem pl arról, hogy a r.kat. papok a szószékről Isten magasztalása helyett a zsideszt istenítik, míg pl. református templomban meg korlátozzák a lelkészt.

            8. most megjátszod magad, vagy tényleg ennyire vagy hü…e
            az egyesülési szabadság nem egyesületet jelent, meg azt se, hogy este az asszonnyal hányszor ‘egyesülsz’
            Egyesülési-gyülekezési jog gondolom ismeretlen lehet számodra

            9. igen, ebben részben igazad is lehetne, csak ez megint nem a migrácsokról szól, hanem törvény előtt , gazdaságban, társadalomban való egyenlő bánásmód.

            10. gyengeelméjú barátom, talán ha visszemlékeznél, hogy megdicsértelek, hogy megtaláltad a 2-3 nem igazból az egyiket.
            Egyébként ez létező társadalmi probléma, még a birkacsordában is zsidóznak és cigányoznak.
            Meg egyes cigányok is rohadt magyaroznak.
            Saját véleményen most nem teszem közzé.

            11. igen bravó, ügyesen megtaláltad – mint írtam- a másik hazug pontot is.

            12. Igen, gazdasági jogokról lenne mit szólni a vállalkozásoknak, szervezeteknek.
            Szociális jogokról meg beszéljenek a rokkantak, az elesettek, akiknek lppen mostanában is megkurtították a támogatásukat, stb.
            Látom ez is tarthatatlan, azért nem mentél bele.

            Minden esetre örülök, hogy most a migrácsozáson kívül se kerítést, se soros gyuri bácsit nem keverted ide,
            majd kapsz is fejmosást érte, hogy a 3 legfőbb ütőkártyát nem húztad elő minden mondatodban.

            Szóval barátom van még mit csiszolni rajtad, így már nem is csodálkozok a birkakarám szellemiségén és értelmi képességeiken.

            A jelentés elítélése nem az országra vonatkozik- ezt mindenki tudja a nagyvilágon- hanem a nyüves kormányra és apparátusára, kiszolgálóira.
            Ezzel a kormány ténykedését minősítették.
            Igen, van 2-3 hazug pont benne, de 9-10 viszont nagyon igaz.

            Másrészt a magyar embereket a 10 igaz pont sújtja és van bajuk vele, nem a 2-3 hazug állítás veszi el az életüket, a mindennapjaikat.

            Így felteszem a kérdést, mit választanál:
            kicsit nyúvadsz ki , vagy 9-10 szeresen.
            Vagy fordított logikával eltűrnéd, hogy 10-szer hazudnak neked, míg csak kétszer mondanak igazat. Persze, te annak hinnél, aki 10szer hazudik, mert 2szer igazat mondott.
            Vagy ha az éhenhalás szélén állsz és 12 szem ízletes bogyó között van 2 szem, amelyik gyomorrontást okoz, megennéd-e mind a 12-et? (csak egyben lehetne választani, vagy egyet sem és éhen halnál)

            Na így lehet hazaárulózni!

          15. Elmondtad a véleményed és nem győztél meg!
            A gyülekezési jogot ne említsd, mert szabadon gyülekezhettek a közelmúltban is a parlament előtt. Ellentétben mondjuk Belgiummal, ahol a parlament előtt eleve tilos a vélemény nyilvánítás. Nem is beszélve zászló és sátor állításról, mint ahogy a parlamentünk előtt tették, el is koboznák őket, és azonnal letartóztatnának mindenkit. Belga rendőrség szigorúan ellenőriz mindent, szigorúan tilos a választott képviselők intézményének előtt bármilyen hasonló jelenlét, megmozdulás azok részéről, akik valójában képviselik az embereket. Ezt „semleges zónának” nevezik. Ez alapján hol is beszélhetünk az igazi diktatúráról?

            A mélyrepülő oktatást is inkább nyugaton keresd! Például Neuköllnben!

            Ja, hogy megtaláltam a 12-ből a 2-3 hazugságot? Végre valamit elismersz! Plusz még hozzáteheted a fenti kettőt, meg a többit is. Ennek ellenére tapsikolsz, hogy szankciókkal sújthatják hazugságok alapján az országot! És ezek után ne hazaárulózzak?

          16. Sub Zero szerint:
            2018-09-27 – 21:21

            “Bocsánat, hogy a csapos közbeszól.”

            De csak azért, mert a ismét előkerült a hazaárulózás.
            Korábban már ide linkeltem de most ismét megteszem:

            https://index.hu/belfold/cent0611/

            Úgy gondolom, hogy ezek után nincs a fideszes oldalnak erkölcsi alapja a hazaárulás emlegetésére.
            Egyébként pedig mi az, hogy “Haza”?
            Semmiképpen sem a piros térképvonalon belüli terület, a hegyekkel és völgyekkel. Annál inkább az itt élő emberek, az emberek közötti viszony, az emberek egymás iránti törekvése, a közös együttélés (társadalom) jelentik a hazát, de ezek is csak akkor, ha az említettek, a legtöbb ember kedvére, érdekei szerint, azok megelégedésével történnek. Erről pedig a mai Mo-on nincs szó, ergo, a mai Mo. nem alkalmas hazának lenni. Mások nevében nem tudok nyilatkozni, de a számomra a mostani helyzet egyáltalán nem meríti ki a haza fogalmát. Pillanatnyilag sokan érzik úgy, hogy országuk van, de hazájuk nincs.
            Én is megszavaztam volna a Sargentini jelentést. Meg bizony! -és minden lelkiismeret furdalás nélkül. Leginkább azért, amit Olvasó leírt neked. Most nem állok neki én is részletezni az okokat, mert csak ismétlésekbe tudnék bocsátkozni. Viszont a korrupcióval kapcsolatban csak Lőrinc, Garancsi, Tiborc, Rogán (gazdag migráns kötvény), korábbról Simicska nevét, az igazságszolgáltatással kapcsolatban Polt P. (és zárójelesen P.S.) nevét, a sajtószabadsággal kapcsolatban a Népszabadságot, Hír TV-t, Lánchíd rádiót, és a választási rendszer súlyos aránytalanságát említem. A migrációval kapcsolatos pontokkal nem értek egyet, de ez annyira lényegtelen, hogy nem is kellene szóba hozni, csak azért van napirenden, mert O.V. ezzel kel, és ezzel fekszik.

            Ti, fideszesek olyanok vagytok, mint korábban a deviza-hitelfelvevők voltak. Csipkerózsika álmotokat alusszátok, és fájdalmas lesz az ébredésetek. Ez olyan lesz, amit egyszerűbb körökben úgy reagálnak le, hogy felköpnek a levegőbe, aztán alá állnak…

          17. Rosi Nante szerint:
            2018-09-27 – 22:30

            Most nagyon meg fogsz lepődni. Nem vagyok Fideszes! Annak ellenére nem, hogy a rendszerváltást követő elsző választás kivételével mindig a Fideszre szavaztam.
            Egyrészt mert sokkal jobban kormányoztak, mint a többi lehetőséget kapott párt,
            másrészt meg pillanatnyilag sincs olyan erő, amelyikre rá merném bízni az ország kormányzását. Az ország érdeke a jelenlegi helyzetben azt kívánja, hogy vezetése erős legyen! Neked és Olvasónak is megadom a lehetőséget, hogy jelöljetek meg egy olyan pártot, amelyik a fentiek figyelembe vételével a Fidesz helyére léphetne. Győzzetek meg és attól kezdve a Fidesz ellenében fogok érvelni az új párt mellett!
            Korábban azt írtad, hogy a Fidesz mellett nem is tud kialakulni egy értelmes ellenzéki csoportosulás. Miért nem? Ott volt a Jobbik. Nekik sikerült, csak a vezetőjük hamis próféta volt és elárulta a pártja alapelveit. Egy szó, mint száz mutass egy Fidesznél jobb alternatívát, de ne valami homályos irányelveket határozzál meg, hanem konkrétan nevezz meg egyet. Egyet. egy biztosat, mert kísérletezésekre nincs már lehetőség!

            Említetted az oligarcháinkat. Igen, azok vannak. Ebben a rendszerben vannak és kész, mint mindenhol a kapitalista világban. Nekem aztán tök mindegy, hogy a pénz a Strabagon vagy a “Jó Lőrinc Komán” folyik keresztül. Illetve mégsem! Annak idején az MSZP kormányzása alatt kisvállalkozók tömegei váltak kisemmizetté, földönfutóvá, mert a kormányközeli nagyvállalkozóknál megakadt a pénz! Mint kisvállalkozónak fontos a biztonság. Fontos, hogy az állami megrendelések a szerződésbe foglalt vállalási áron ki legyenek fizetve. Hallottál olyat a Fidesz kormány alatt, hogy nem fizettek ki valakit?

            A linkben szereplő jelentés pedig egészen más tészta!
            A Sargentini jelentés nem azért készült hogy a pontokban meghatározott problémákat megoldja. Ha így lett volna, akkor nem lenne egy összetákolt fércmunka. A Sargentíni jelentés célja, hogy nyomást gyakoroljon a kormányra. Nem akarom újra leírni, hogy miért. (Ha ballib kormányunk lenne, ilyen jelentés nem készült volna.)

          18. Sub Zero szerint:
            2018-09-28 – 07:12

            Itt most nem arról szól a beszélgetés, hogy ki, vagy mi lenne jobb a fidesznél, hanem arról, hogy a Sargentini jelentés mennyire tartalmazza az igazságot vagy mennyire valótlan. Innen nézve, aki “megszavazná” a jelentést azt nem lehet hazaárulózni, mert a Sarg. jelentés nagyrészt igazságokat tartalmaz. Ezek az igazságok Mo-ra igazak, vagyis inkább azokat lehet árulónak minősíteni, akik ezt a helyzetet, ezeket az “igazságokat” előidézték, és ez kétségtelenül a fidesz, élén O.V-al.
            Az nem lehet mentség egyetlen pontra sem, hogy a világon mindenütt így van, meg hogy a szocik alatt is így volt.
            A kérdésfeltevésed (ki lenne jobb a fidesznél) is helytelen, mert nem az a kérdés, hogy ki tudná üzemeltetni jobban ezt az országot, hanem az, hogy maga a rendszer alkalmas-e arra, hogy Mo. jól, jobban üzemeltethető legyen. A válasz, hogy nem alkalmas. Ebből következően, aki a jelenlegi, bármelyik potenciális üzemeltetőre (pártra) szavaz, az egyben az alkalmatlan rendszer mellett áll ki, ami 30 év távlatában igazolható módon nem vezet sehova. Akiket a TV-ben látsz mint aspiránsokat, azok mind a jelenlegi rendszer részei és annak érdekeltjei, hogy ne változzon semmi.
            Ezeken kívül azért vannak olyanok, akiknek megvan a maguk elgondolása a hogyan továbbról. Itt van ízelítőül két link, amit úgysem fogsz elolvasni a terjedelmük miatt.

            https://kuruc.info/r/1/174270/
            http://szeszak.hu/Nemzetiszocializmus/Index/panel1.htm

            Attól függetlenül, hogy ki és melyikkel ért egyet, ezek léteznek, bizonyítandó, hogy esetleg egy másmilyen rendszerben lehetne találni olyan erőt, amelyik valós alternatívája lehetne a jelenleginek.

            Előttem nem kell mentegetőznöd, hogy nem vagy fideszes, mert számomra a “fideszes” nem szitokszó. Engem az emberi butaság bosszant, mert a fidesz jelenlegi imádói elfelejtették, hogy ez a társulat jelentős mértékben felelős az ország helyzetéért. Pont 30 éve vannak hatalmon, vagy kormányzóként, vagy ellenzékként. Ők adták el ezt az országot, vagy tevőlegesen, vagy azért, mert hagyták. A legfőbb bűnt is ők követték el, mert rabszolgasorba taszították az emberek többségét, és ezzel ugyan nem a kenyeret vették el tőlük, hanem a jövőjüket, ami nagyobb bűn, mint a kenyér elvétele. Na látod! -ez a hazaárulás.

          19. Akkora marhaságokkal védekezel, hogy igazán legalább a diktatóra fogalmát megnézhetnéd a wikin.
            Egy diktátor mindenkit kinyír, aki hatalmára veszélyt jelent. Még barátot is, lásd símacskát.
            Ezért nyírt ki a “geci” minden pártot, tömegkezdeményezést.

            A többi marhaságodra nem írok, mert a már megírtam egyszer elugrott.
            Még annyit a Belga , Francia példádhoz, hogy mert ha a szomszédod meggyilkolt 3 embert, az téged nem jogosít fel sem erkölcsileg, se magyar törvényileg, hogy te is ölj bűntetlenül!

          20. Utóbbi írásom neki
            Sub Zero szerint:
            2018-09-27 – 21:21

            szólt.

          21. Sub Zero szerint:
            2018-09-28 – 07:12

            Nem vagy zsideszes?
            Már megbocsáss, de akkor sokkal nagyobb ökör vagy, mintsem gondoltam.

          22. “Nem vagy zsideszes?
            Már megbocsáss, de akkor sokkal nagyobb ökör vagy, mintsem gondoltam.”
            Na, mi van? Kifogytál az érvekből?

            “Még annyit a Belga , Francia példádhoz, hogy mert ha a szomszédod meggyilkolt 3 embert, az téged nem jogosít fel sem erkölcsileg, se magyar törvényileg, hogy te is ölj bűntetlenül!”
            Ezt sem fogod fel. A hasonlatod köszönő viszonyban sincs a példámmal. Tudod mit? Leírom neked hasonlatod szintjén.
            A szomszédod heti rendszerességgel veri az asszonyt. Te pedig havonta leordítod valamiért a feleséged fejét. Erre az asszonyverő szomszédod feljelent, hogy terrorizálod a családod! A fiad meg tapsikol hozzá!
            Kapisgálod Okostojás?

          23. Rosi Nante szerint:
            2018-09-28 – 10:24

            Budaházi György. Miért linkelted be? 2017-ben írta le ezeket a gondolatokat. 2018-ban meg a Fidesz mellett kampányolt. Látod, Ő megértette azt, hogy miért kellett a Fideszre szavazni.
            A második linkedben a pártalapító vegytiszta náci. Göbbelshez hasonlóan kicsit ingadozott a marxizmus és a Hitler által fémjelzett nemzeti szocializmus között. Hitler hatása nála is véglegesen eldöntötte a dolgot. Sajnos a keresztény ellenessége miatt és amiatt, hogy elutasítja a Szent Korona tanokat ez a párt nálam kiesett. Pedig micsoda misztikus egybeesés lenne! (Nácik nagy kedvence a számmisztika.) Amikor a Kossuth téren felesküdtem a Szent Koronára én voltam az 1933. eskütevő!

          24. Sub Zero szerint:
            2018-09-28 – 22:42

            Azért említettem meg Budaházyt, mert az általa leírtak egy másmilyen politikai és társadalmi berendezkedést vizionálnak, és ez volt a témánk.
            Budaházy és Toroczkai a mai és közelmúlt béli politikai közélet leghomályosabb figurái. Meglátásom szerint mindketten a fidesz katonái. Mielőtt a Budaházy féle perrel jönnél, tudnod kell, hogy az lehet egy hitelesség erősítő manőver is…
            Azt is odaírtam a linkek után, hogy függetlenül attól, hogy ki, mivel ért egyet… -vagyis nem a linkeken szereplő téziseken volt a hangsúly, hanem azon, hogy léteznek a maitól eltérő elképzelések is a társadalmi berendezkedésre.
            A Szeszák-féle elképzelés csak azok számára csípőből elvetendő, akik a nemzetiszocialista berendezkedést a jelenleg uralkodó pc leírások alapján ítélik meg, és nem objektíven (Ezzel nem állítottam, hogy ez a rendszer hibátlan volt. Egyébként melyik rendszer volt hibátlan?).
            Nem tudom, hogy olvastad e a Mein Kampf-ot? Vannak részei, ami miatt ma, kötelező olvasmányként kellene a középiskolások kezébe adni (Ugyan úgy, mint más okból a “Kazárföldön” c-mű írást), pont azért a nemzeti érzelmű gondolkodás miatt, amiről a szerzője ír, és a mai fidesz zászlajára is írva vagyon, azzal a különbséggel, hogy Hitler komolyan gondolta, míg a fidesznél csak kommunikációs eszközzé silányult.
            De a Szeszák-féle link is csak azt volt hivatott demonstrálni, hogy léteznek alternatív elképzelések a jelenlegi rendszerhez képest. Mert ugyanis erről beszéltünk, és nem a rendszerek jó, vagy rosszaságáról.

            És még egy mondat a hazaárulásról: Haza sokféle van, mindenki máshogy írná le a haza fogalmát. Ezen leírások között lehetnek végletes különbségek is. Ha én az egyik végletet képviselem, Te meg a másikat, akkor az én tetteimet értelmezheted hazaárulásként, de csak a TE hazád elárulásaként, mert azok az ÉN hazámért tett hazafias cselekedetek, gondolatok. És vice-versa. Szóval, csak csínján ezzel…

          25. Rosi Nante szerint:
            2018-09-29 – 09:21

            “Nem tudom, hogy olvastad e a Mein Kampf-ot?”
            Nagyon régen megvettem egy puha kötésűt a W Stoker Kft kiadásában, meg nem mondom, hogy mikor, mert megnéztem és nincs benne évszám. Aztán később Gede testvérek kiadásában is vettem egyet, egy kemény fedeleset, hátha más van bele írva! 🙂 Tudod, itt a Bal-Radon nagyon ritkán kapok pozitív visszajelzést a komment társaktól. Előfordult azonban, hogy olyan téma volt az oldalon, amire hozzá szolásomban a Mein Kamf-ból szó szerint kiírtam a szöveget, a forrás megjelölése nélkül. Na arra mindig jött egy-két +! Keresd ki őket, ahányat találsz, annyi sört fizetek! Mondjuk túl sokat nem reszkírozok, mert max 3-4 sörömbe kerülhet, viszont Rád elég nagy munka vár, mert ezek az elmúlt évekre vannak elosztva. Korábban leírtam már, hogy milyen nemzetiszocializmust tartok elképzelhetőnek. Lényeg, hogy a keresztény értékrenddel is összeegyeztethető legyen, hogy a ne fordulhasson elő népirtás. Nehéz ügy egyébként, de szerintem összeegyeztethető csak erről nagyon-nagyon hosszan kéne írnom.
            Pontosan ezért nem tetszett a Szeszák-féle formáció.

          26. Sub Zero szerint:
            2018-09-28 – 22:10

            Barátom.
            Azért hoztam fel a példát, mert az országon belüli hibákat, a vezetés lopásait, nyomorba döntését, országrombolását, bűncselekményét mások hibáira mutogatással igyekszel mentesíteni.
            Te, és nem pedig én.
            Csak próbáltam segíteni megértened, de látom az agymosás minden normális emberi értékrendet képes törölni.
            A bűn itt is, ott is, mindenhol bűn, amiért nem dicséret járna……

            Egyesek a zsideszességüknek anyagi, egzisztenciális haszonélvezője a többségi nép-nemzet kárára,
            míg mások az agyhalott zombi birkák, akik üres fejjel csápolnak a vezér szavára……
            Na akkor tedd magad a megfelelő kategóriába.
            “Boldog Karácsonyt”

            Ja és a lentebbi eszmecserétekhez:
            Budaházy ügyben …
            “2018-ban meg a Fidesz mellett kampányolt. Látod, Ő megértette azt, hogy miért kellett a Fideszre szavazni.”
            Ja barátom látszik fogalmad sincs semmiről!
            Tudod,
            amikor felsőbb utasításra törvénytelenül vagy bevarrva előzetesbe mindenféle gyilkos hajlamú kemény fiúval, immár 8 éve és megüzenik esélyed sincs a szabadulásra, amíg be nem nyalsz csontig , hát ismerve téged nem 8 évig, 8 napig sem bírtad volna ki az igazságtalan-jogtalan börtönt!
            De példázódj csak, saját tudatlanságod bizonyítod.

            Még hogy erőszak nélküli keresztény társadalom.
            1.) a kereszténység történetében sose volt erőszakmentes, csak ha elnyomásban volt.
            Lám, most is a migrács ellenességet hirdeti.
            A békesség szava még sosem békét hozott,
            mintsem áldozatot, akárhogy is szépíti az egyház mindenféle boldoggá avatással.
            Annyit már ezen az oldalon tanulhattál volna a kommunista idézetekből,
            hogy az erőszak a saját függetlenségnek, életnek a velejárója, mert amennyiben a gyengeség jelét mutatod, azonnal rád törnek az agresszívabbak.
            Ebben Leninnek, Sztálinnak igaza volt, lásd mi lett, amikor békülékenyebb hangot ütöttek meg a szocialista vezetők.

  4. A születéskor várható élettartamot – az örökletes tényezők és a véletlen mellett- elsősorban
    LÉTBIZTONSÁG és az ÉLETMÓD (életminőség ) határozza meg. A genszterváltás óta ,
    immár 29 éve a többségnek nincs létbiztonsága ! állandó stresszben él, egészségtelenül táp-
    lálkozik, sújtja a munkanélküliség réme, a fiatalságot ÖLIK a kábítószerekkel ( amelyek zöme
    legálisan forgalmazható ) …. a médiák által sugárzott süketségekkel !! Nincs vonzereje a
    sportos életmódnak , az okostelefonok és a számítógépek elszoktatták őket a MOZGÁSTÓL !
    Talán a legfontosabb, hogy a fizikai munkának sincs becsülete!! ( nem volt 28 évig!)
    Amikor a sportos életmódot hiányolom, nem a stadionok hiánya fáj, hanem az a tömegsport,
    az a SZELLEMISÉG v. KULTÚRA amely a MI IDŐNKBEN uralkodott a pl. MHSZ keretein
    belül, a különböző iskolák közötti versenyeken stb. A mai világban mindenhez pénz kell,
    erre a területre ( tömegsportba ) kell a stadionok helyett a PÉNZT befektetni. Már most!!
    De ez nem üzlet mint a futball, hanem , ELHIVATOTTSÁG amely ebben a rendszerben
    hiánycikk !

    1. hábé szerint:
      2018-09-25 – 15:40

      és legalább annyira fontos a levegő, a környezet, az étel, ivóvíz, mert amíg vegyszer-gyógyszer- hormon maradványokkal szennyezett vizet iszol, ételt eszel, addig az sem segít rajtad, hogy a magyar élelmiszeripar már csak műkaja előállítására állt rá kimondottan a magyarok részére.
      És hogy az egészségügybe gyógyulni kerülj be, ne pedig azért, hogy felsőbb utasításra kivégezzenek.

  5. Az általános élet tartam jórészt a gépesítéstől függ. Nem kicsit túlzás a szennyezett víz étel emlegetése.
    Anno az Mhsz-ben a fiatalok egy százada sem volt jelen, és bár bárkit felvettek sport klubba, hamar el is mentek, mert a teljesítő képességük gyenge volt a fiataloknak. A versenyzők mindig csak egyre figyelnek, mindenki azt a pályát fussa, amit neki is kell. Ilyen a választási rendszer is. Arra a pályára kell edzeni ami van és nem arra ami volt. A szocik nagyobb ellenség a népnek, mint a fidesz, pedig valójában együtt működnek.

    1. “élet tartam jórészt a gépesítéstől függ”
      Öregapám idejében tovább éltek az emberek, első sorban a férfiak, pedig akkor még traktort sem igen láttak, se fürdőszobát, se autót…….

      Nézz meg egy harmadik világ statisztikát, mit tud csinálni a nem megfelelő ivóvíz.

      1. mivel láthatóan nem jártál a harmadik világban, fogalmad sem lehet, hogy miről beszélsz. Ensz kutatás alapján mondom a várható élet tartam és a gépesítés közti összefüggést. Öregszülök idején minimum 10 évvel kisebb volt a várható élet tartam.

        1. Egyben jártam.
          Ma is nyögöm még, amit ott szedtem össze.

          Persze, mert a világháborúk is rontották a kilátásokat, meg a spanyolnátha is .
          Egyébként akkoriban még a kanyaró is alaposan tizedelte a gyerekeket, a felnőtteket meg a TBC és szifilisz, stb.
          Azóta a higénia és orvosi közreműködés is megváltoztatta a statisztikát, de sebaj, írjuk a gépesítés javára….

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..